Teamleader zákaznické péče v e-shopu s kávou

Nabízím práci
Jméno/Firma
delicado kingdom, s. r. o.
Pracoviště
Dobrovského 493/22, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Zákaznický servis
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
25. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Baví vás, když jsou zákazníci nadšení? Nás taky.

Už 17 let budujeme Aromaniac – pražírnu kávy a e-shop, který patří mezi největší v Česku. A právě na spokojenosti zákazníků stavíme – jejich pozitivní ohlasy si v týmu téměř denně s radostí sdílíme. Nyní hledáme teamleadera zákaznické péče, který nám pomůže tuhle laťku udržet vysoko a ještě ji posunout.

Co u nás budete dělat?

  • Povedete dvoučlenný tým zákaznické péče (vy + 1) – nastavovat cíle, úkolovat, kontrolovat kvalitu a motivovat,
  • komunikovat se zákazníky i partnery v běžné agendě (objednávky, vratky, reklamace, dotazy, recenze, sociální sítě),
  • zadávat a kontrolovat účetní doklady (dobropisy) v rámci reklamací,
  • hlídat standard nadstandardu – nastavovat a rozvíjet procesy, komunikační standardy a KPI,
  • řešit složitější nebo eskalované případy a učit kolegu, jak je zvládat,
  • sbírat a sdílet zpětnou vazbu od zákazníků, hledat zlepšení napříč firmou,
  • budete v přímém kontaktu s CEO – pro přenos strategických cílů a nových nápadů.

Koho a co hledáme?

  • Člověka se zkušeností s vedením (i menšího) týmu,
  • osobnost, která se nebojí rozhodovat a umí motivovat,
  • někoho, kdo má prozákaznický a empatický přístup v DNA a nespokojí se s průměrem,
  • perfektní znalost češtiny slovem i písmem, skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování; angličtina výhodou,
  • aspoň drobnou praktičnost - třeba utáhnout šroubek na mlýnku zabalit zásilku s reklamací,
  • pozitivní přístup k moderním technologiím (AI chatbot, automatizace – do všeho vás rádi zaučíme),
  • maximální pečlivost při práci s daty, systematičnost a chuť zlepšovat věci.

Co za to?

  • Možnost ovlivnit, jak naše zákaznická péče funguje,
  • práci v menším týmu v kanceláři na Letné s moderním vybavením (2 monitory, polohovatelné stoly, …) a dog-friendly prostředím,
  • přímou spolupráci s CEO a prostor pro rozvoj,
  • pracovní dobu pouze v denním provozu, žádné víkendy,
  • nástupní mzdu 40 000 Kč + 4 000 Kč prémie po zkušební době,
  • „stravenkový paušál“ 2 247 Kč měsíčně čistého, výrazné slevy na kávu i vybavení, jednou týdně home office,
  • po prvním roce 13. mzdu, 5 týdnů dovolené a 2 sick days,
  • a hlavně: každodenní radost z toho, že zákazníci jsou nadšení.

Chcete se k nám přidat?

Zašlete nám svůj životopis a průvodní dopis, do kterého rovnou napište, proč bychom měli vybrat právě vás a zároveň nám tam popište svoji nejlepší zkušenost se zákaznickým servisem libovolného e-shopu, prodejny či služby. Právě průvodní dopis nám většinou napoví víc než seznam zkušeností – dejte si na něm záležet.