Administrativní pracovník skladu
O pozici
Těší Vás, když můžete za něco zodpovídat? Láká Vás práce, kde využijete své komunikační schopnosti? Hledáte stabilní zaměstnání?
Pokud ano, pak jste to právě vy, koho hledáme!
Na této pozici Vás čeká:
Kontrola stavu skladových položek a jejich včasné objednávání a nákup u dodavatelů
Kontrola dodaného materiálu dle objednávek
Vedení evidence skladových položek v ERP systému Helios Orange
Tvorba a správa skladových položek a dokladů
Provádění inventarizace skladových položek
Komunikace a vyjednávání s dodavateli
Na tuto pozici se hodíte, když:
Máte min. SŠ vzdělání s maturitou
Jste spolehlivá/ý, umíte pracovat pečlivě a samostatně, ale i s kolegy v týmu
Umíte přijmout hmotnou odpovědnost za svěřený úsek
Znalost AJ nebo NJ je výhodou, ne však podmínkou
Více informací o pozici
Na této pozici Vám nabízíme:
Zázemí silné a stabilní společnosti
Příjemné pracovní prostředí
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké benefity v LOMAX
Stabilní zaměstnavatel U nás máte jistotu dobrého zaměstnání na dlouhé roky dopředu.
Nehodíme vás do vody Všem nováčkům poskytujeme řádné zaškolení a seznámení s provozem firmy.
Příjemné pracovní prostředí Vy se soustředíte na práci, my obstaráme zbytek. Kvalitní podmínky pro práci zajištěny.
Kvalitní produkt Produkty a služby, které pod značkou LOMAX nabízíme, děláme tak, abychom na svou práci mohli být náležitě hrdí.
Férová odměna Dobrých a loajálních pracovníků si vážíme, nabízíme motivační finanční ohodnocení.
Nebude vám kručet v břiše Stravování je pro naše zaměstnance zajištěno přímo na pracovišti.
Jsme jeden tým Přátelský pracovní kolektiv, který se podporuje a spolupracuje.
Flexibilní pracovní doba U pozic, kde to dává smysl, nelpíme na pracovní době od-do. Svůj pracovní čas si organizujete sami.
Po práci legraci Pravidelně pořádáme letní grilování pro zaměstnance a jejich blízké, v zimě vyrážíme na na lyže i za kulturou.