Specialista platebního styku (Back Office)
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás na této pozici čeká:
???? Zadávání a kontrola plateb: Budete mít na starost tuzemské i zahraniční platby
✅ Ověřování zaplacených obchodů: Kontrola je základ. Když něco nesedí, najdete důvod a řešení.
???? Řešení reklamací a neprovedených plateb: Občas se něco zadrhne a vy budete ten/ta, kdo to vyřeší.
???? Komunikace s bankami: Nebojíte se zvednout telefon nebo napsat e-mail? Super!
Zapadnete k nám, pokud:
???? máte SŠ vzdělání s maturitou
????️ zvládáte komunikaci v AJ například základní domluvu s bankou
???? máte uživatelská znalost práce na PC: Tabulky, e-maily, interní systémy
???? máte komunikační dovednosti a smysl pro detail: Hledáme někoho zodpovědného, pečlivého a samostatného
Co vám můžeme nabídnout:
???? Fixní pracovní doba je rozvržena tak, aby byl zajištěn provoz mezi 7:00 a 17:30 – střídá se ranní směna (7:00–15:30) a odpolední směnu (9:00–17:30). Výhodou je, že se požadavky řeší průběžně v reálném čase, takže se vám práce nekupí a po směně máte opravdu volno bez nutnosti cokoli dohánět večer. Stejně tak po návratu z dovolené vás nečeká stůl plný nedodělané agendy.
???? Fungujeme i v hybridním režimu – možnost pracovat 2 týdny z kanceláře a 1 celý týden z domova.
???? Možnost plného nebo polovičního úvazku.
???? 5 týdnů dovolené + 5 bonusových dní volna.
???? Firemní výuka angličtiny a možnost dalšího vzdělávání.
???? Výhodný O2 tarif pro vás i vaše blízké.
????️ MultiSport karta – sportovní aktivity podle vaší chuti.
????️ Stravenkový paušál – 100 Kč za každý odpracovaný den.
???? Výhody skupiny RBI – např. zvýhodněné bankovní produkty.
???? Moderní kanceláře v centru Hradce Králové – kousek od nádraží i obchodního centra.
???? Přátelské prostředí a akce pro zaměstnance: Přesvědčte se sami na našem Instagramu @jsme.akcenta
????Na novou kolegyni/kolegu se moc těšíme od října/listopadu.