Administrativní pracovník (m/ž) pro veřejné zakázky (Evropa)

Nabízím práci
Jméno/Firma
BADGERS - Development Professionals, s.r.o.
Pracoviště
Průběžná 3207/74a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
25. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho dynamicky rostoucího holdingu Skupina, a.s. hledáme kandidáta/ku na pozici Administrativní pracovník pro veřejné zakázky (Evropa). Chceš získat a rozvíjet svoje zkušenosti? Přidej se k nám a můžeš se učit od zkušených profesionálů.

Co budeš mít na starosti:

  • Denní monitoring online portálů veřejných zakázek v ČR i zahraničí
  • Filtrování, vyhledávání a předvýběr zakázek podle klíčových slov a kategorií
  • Vyhodnocování veřejných zakázek, které jsou zajímavé pro naši společnost GLOMEX MS, s.r.o.
  • Předávání informací obchodnímu týmu a vedení
  • Podílení se na administrativní podpoře při tvorbě nabídek
  • Vedení evidence sledovaných zakázek a termínů
  • Postupné osvojování si procesů a legislativy v oblasti veřejných zakázek

Co požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Pečlivost a smysl pro detail
  • Schopnost systematické práce a práce s velkým objemem informací
  • Samostatnost, pečlivost a spolehlivost jsou ti vlastní
  • Dobrá znalost práce s PC, zejména MS Excel, Word, Outlook
  • Orientace na internetu, schopnost rychle vyhledávat a filtrovat informace
  • Angličtina min. na úrovni porozumění psanému textu (B1–B2)
  • Základní analytické myšlení
  • Ochota učit se nové věci (včetně právních a administrativních postupů)
  • Není nutná předchozí praxe – pozice vhodná pro absolventy nebo juniory
  • Řidičský průkaz skupiny B

Proč věříme, že se ti u nás může líbit?

  • Budeš mít možnost získávat nové zkušenosti
  • Jsme stabilní firma, která patří mezi špičku ve svém oboru
  • Podporujeme individuální profesní rozvoj
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové zkušené experty z různých odvětví

Co ti můžeme nabídnout:

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office podle domluvy
  • Firemní notebook + mobil
  • Benefitní systém
  • Stravenkový paušál a dobrou kávu

Zaujali jsme tě?

Pošli nám svůj životopis a přidej pár řádků o sobě. Rádi tě pozveme do naší budovy na dobrou kávu a domluvíme se na dalším postupu.

Nástup: ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce: Praha 10