Specialist(k)a marketingu v České filharmonii

Nabízím práci
Jméno/Firma
Česká filharmonie
Pracoviště
Alšovo nábřeží 79/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
26. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Česká filharmonie hledá kolegyni či kolegu do marketingového oddělení na zástup po dobu rodičovské dovolené. Hledáme kreativní osobnost se zkušeností v online marketingu. Náplní práce bude tvorba a správa obsahu pro sociální sítě, řízení online kampaní a péče o značku orchestru. Pokud disponujete skvělým citem pro český jazyk, láskyplným vztahem ke klasické hudbě a rozumíte prostředí sociálních sítí, prosíme, neváhejte!

NÁPLŇ PRÁCE:

• Spolupráce na tvorbě strategického marketingu, komunikačních a marketingových plánů a kampaní, vyhodnocování jejich efektivity

• Tvorba obsahu pro sociální sítě a jejich správa (zejména Instagram a Facebook)

• Copywriting

• Koordinace či exekuce online reklamních kampaní

• Spolupráce s externími dodavateli a agenturami

• Influencer marketing

• Reporting, znalost nástroje ZoomSphere a základů GA4 výhodou

• Zodpovědnost za svěřenou část rozpočtu marketingového oddělení

• Participace na projektech spjatých s životem orchestru, včetně jejich vedení

OČEKÁVÁME:

 

• Skvělou znalost českého jazyka, zkušenost s psaním textů, ideálně marketingových i žurnalistických

• Mimořádné stylistické dovednosti a odolnost vůči floskulím

• Schopnost vymyslet kreativní obsah, atraktivně formulovat myšlenku a autenticky ji podat čtenáři

• Marketingové myšlení a zkušenosti s profesionální správou sociálních sítí

• Dobrou znalost anglického jazyka alespoň na úrovni C1

• Vřelý vztah ke klasické hudbě a zájem o kulturu

• Aktivní přístup, časovou flexibilitu, samostatnost, vynikající organizační a komunikační schopnosti

• Minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou

NABÍZÍME:

• Smysluplnou práci pro instituci s mezinárodním renomé v krásném prostředí Rudolfina

• Jedinečnou příležitost stát se jedním z hlavních tvůrců značky České filharmonie

• Otevřenost vůči novým nápadům a postupům

• Zázemí prestižní kulturní instituce, možnosti školení, příležitostný home office

• Účast na koncertech a zájezdech

• Stabilní a motivační finanční ohodnocení

Plný úvazek, nástup v průběhu podzimu dle domluvy.

Váš životopis a motivační dopis zašlete do neděle 21.09. 23:59 2025. První kolo pohovorů se uskuteční mezi 22.9. a 3.10. 2025.