REFERENT/KA ODDĚLENÍ NÁKUPU - OLOMOUC
O pozici
Co vás na pozici referenta/tky oddělení nákupu čeká?
nákup a koordinace dodávek stavebního materiálu na stavbu
zajišťování výběrových řízení v jednotlivých materiálových komoditách a výrobcích
vyhodnocování cenových nabídek a nákup stavebních materiálů a výrobků
zpracování poptávek dle požadavků stavby
jednání s dodavateli, příprava a vedení agendy kupních smluv
Jaká jsou naše očekávání?
SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru - pozice vhodná pro absolventy
orientace na trhu stavebních materiálů a praxe v oboru velkou výhodou
dobrá znalost práce na PC
zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
řidičský průkaz skupiny B
Na co se s námi můžete těšit?
nabízíme zázemí silné a stabilní společnosti
čeká vás zajímavé finanční ohodnocení odpovídající přístupu k práci a dosaženým výsledkům
užijete si 5 týdnů dovolené a 2 dny zdravotního volna
dobře se najíte díky významnému příspěvku na stravné
poskytneme vám finanční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
získáte služební mobil, NTB
vy i vaši blízcí budete volat levněji
objevíte výhody „KARTY PLNÉ SLEV“ - slevy sjednané u partnerských společností přímo pro naše zaměstnance
společnost GEMO = podpora vzdělávacích aktivit a přístup k moderním technologiím
Kde a Kdy?
v sídle naší společnosti v Olomouci
nastoupit můžete po domluvě
Zaujala vás náplň práce? Splňujete požadavky na tuto pozici a chcete si užívat naše benefity? Pak neváhejte a zašlete nám svůj strukturovaný životopis přes tlačítko „odpovědět“. Pokud nás váš životopis zaujme, poznáme se blíže při osobním pohovoru.
Zaujala Vás naše nabídka?
v sídle naší společnosti v Olomouci
nastoupit můžete po domluvě
Už teď se těšíte na práci ve skvělém kolektivu i na firemní benefity? Pak na nic nečekejte, zašlete nám svůj životopis.
Personální oddělení
Lenka Macháčková
Telefon: +420 730 166 918
E-mail: machackova@gemo.cz
Zaměstnanecké benefity
5 týdnů dovolené
2 dny zdravotního volna
Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců