IT & RPA specialist

Nabízím práci
Jméno/Firma
ECOVIS FACTA a.s.
Pracoviště
Na strži 2102/61a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
26. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáš práci, kde nebudeš jen „další kolečko v soukolí“? Baví tě práce s daty a hledání souvislostí? Baví tě nové technologie, máš zkušenosti s digitalizací procesů a nastavováním RPA systémů? Hledáme člověka, který umí přemýšlet v souvislostech a nebojí se vymýšlet nové cesty. Hledáme nového člena týmu, který se ujme klíčové role v nastavování, zjednodušování a automatizaci interních i klientských procesů.

Jsme Ecovis Facta, poradenská firma s dlouholetou tradicí na českém trhu a od roku 2020 součást mezinárodní skupiny Ecovis, která působí ve více než 80 zemích světa. Pro naše klienty jsme nejen experti, ale především partneři, kteří dokáží poradit s účetnictvím a daněmi s nadhledem a lidským přístupem. Jsme inovativní, otevření novým technologiím a neustále hledáme cesty, jak být o krok napřed.

Co tě u nás čeká?

  • Analyzovat a optimalizovat interní i klientské procesy
  • Navrhovat efektivnější postupy a přinášet vlastní nápady, návrhy na automatizaci a digitalizaci
  • Tvořit a nastavovat RPA systémy pro opakující se úkony – např. přenosy dat, schvalovací workflow, evidence dokladů atp.
  • Práce s účetním systémem Pohoda – integrace, úpravy procesů a komunikace s vývojáři
  • Tvorba a automatizace reportů, správa dashboardů v Power BI
  • Koordinace a kontrola aktivit s dodavateli IT SW/služeb
  • Spolupráce s klienty na návrzích, implementaci a zlepšování jejich finančních a datových procesů
  • Spolupracovat s účetními a daňovými poradci na propojení světa technologií a účetnictví

Co ti nabízíme?

  • Smysluplnou práci v týmu, který má chuť dělat věci chytře
  • Volnost při navrhování řešení a žádné zdlouhavé schvalování
  • Flexibilitu, kombinace práce na dálku a v kanceláři (dle dohody)
  • Možnost být u budování moderních služeb pro klienty
  • Skvělý tým a přátelskou atmosféru
  • Kurzy angličtiny s rodilým mluvčím
  • Moderní kanceláře přímo u metra Pankrác

Na co se ještě můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova
  • Firemní benefity (notebook, telefon, příspěvek na stravné, vzdělávání, teambuildingové akce..)

Co očekáváme?

  • Znalost a zkušenost s Microsoft 365, Power Platform, Power Query, SharePoint
  • Zkušenosti s digitalizací procesů
  • Znalost práce s daty (Excel, JSON, API, přenosy mezi systémy)
  • Znalost účetních a ERP systémů – ideálně Pohoda, schopnost integrovat nebo napojovat systémy na další nástroje
  • Schopnost samostatně navrhnout řešení a dotáhnout ho do konce
  • Dobré komunikační dovednosti a schopnost srozumitelně vysvětlit složité věci, umět vysvětlit technické věci netechnickým kolegům nebo klientům

Není nutné formální IT vzdělání, důležitější je pro nás praktická zkušenost s IT podporou, automatizacemi procesů, výhodou je zkušenost v poradenské účetní nebo daňové firmě, start-upu nebo firmě, kde se rychle mění potřeby nebo jako freelancer s tvorbou automatizací pro klienty.

???? Zaujala tě pozice? Pošli nám svůj životopis a přijď si s námi popovídat Těšíme se na tebe!