IT & RPA specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáš práci, kde nebudeš jen „další kolečko v soukolí“? Baví tě práce s daty a hledání souvislostí? Baví tě nové technologie, máš zkušenosti s digitalizací procesů a nastavováním RPA systémů? Hledáme člověka, který umí přemýšlet v souvislostech a nebojí se vymýšlet nové cesty. Hledáme nového člena týmu, který se ujme klíčové role v nastavování, zjednodušování a automatizaci interních i klientských procesů.
Jsme Ecovis Facta, poradenská firma s dlouholetou tradicí na českém trhu a od roku 2020 součást mezinárodní skupiny Ecovis, která působí ve více než 80 zemích světa. Pro naše klienty jsme nejen experti, ale především partneři, kteří dokáží poradit s účetnictvím a daněmi s nadhledem a lidským přístupem. Jsme inovativní, otevření novým technologiím a neustále hledáme cesty, jak být o krok napřed.
Co tě u nás čeká?
- Analyzovat a optimalizovat interní i klientské procesy
- Navrhovat efektivnější postupy a přinášet vlastní nápady, návrhy na automatizaci a digitalizaci
- Tvořit a nastavovat RPA systémy pro opakující se úkony – např. přenosy dat, schvalovací workflow, evidence dokladů atp.
- Práce s účetním systémem Pohoda – integrace, úpravy procesů a komunikace s vývojáři
- Tvorba a automatizace reportů, správa dashboardů v Power BI
- Koordinace a kontrola aktivit s dodavateli IT SW/služeb
- Spolupráce s klienty na návrzích, implementaci a zlepšování jejich finančních a datových procesů
- Spolupracovat s účetními a daňovými poradci na propojení světa technologií a účetnictví
Co ti nabízíme?
- Smysluplnou práci v týmu, který má chuť dělat věci chytře
- Volnost při navrhování řešení a žádné zdlouhavé schvalování
- Flexibilitu, kombinace práce na dálku a v kanceláři (dle dohody)
- Možnost být u budování moderních služeb pro klienty
- Skvělý tým a přátelskou atmosféru
- Kurzy angličtiny s rodilým mluvčím
- Moderní kanceláře přímo u metra Pankrác
Na co se ještě můžeš těšit?
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova
- Firemní benefity (notebook, telefon, příspěvek na stravné, vzdělávání, teambuildingové akce..)
Co očekáváme?
- Znalost a zkušenost s Microsoft 365, Power Platform, Power Query, SharePoint
- Zkušenosti s digitalizací procesů
- Znalost práce s daty (Excel, JSON, API, přenosy mezi systémy)
- Znalost účetních a ERP systémů – ideálně Pohoda, schopnost integrovat nebo napojovat systémy na další nástroje
- Schopnost samostatně navrhnout řešení a dotáhnout ho do konce
- Dobré komunikační dovednosti a schopnost srozumitelně vysvětlit složité věci, umět vysvětlit technické věci netechnickým kolegům nebo klientům
Není nutné formální IT vzdělání, důležitější je pro nás praktická zkušenost s IT podporou, automatizacemi procesů, výhodou je zkušenost v poradenské účetní nebo daňové firmě, start-upu nebo firmě, kde se rychle mění potřeby nebo jako freelancer s tvorbou automatizací pro klienty.
???? Zaujala tě pozice? Pošli nám svůj životopis a přijď si s námi popovídat Těšíme se na tebe!