Konzultant pro digitalizaci a IT služby

Nabízím práci
Jméno/Firma
CESNET, zájmové sdružení právnických osob
Pracoviště
Generála Píky 430/26, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
26. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Konzultant pro digitalizaci a IT služby


Popis pozice:

Hledáme zkušeného a motivovaného odborníka na digitalizaci a IT služby, který se připojí k našemu týmu. Vaším hlavním úkolem bude budovat nové a posilovat stávající vztahy mezi akademickým sektorem a partnery ve veřejné správě a zdravotnictví. Budete konzultovat a koordinovat implementaci digitálních řešení a IT služeb čímž přispějete k modernizaci, zvýšení kybernetické bezpečnosti uživatelů e-infrastruktury CESNET.

Co u nás budete dělat?

  • Budování a udržování vztahů s partnery z oblasti veřejné správy a zdravotnictví.
  • Identifikace potřeb uživatelů v oblasti digitalizace a IT služeb.
  • Návrh a prezentace řešení, která zlepšují digitální infrastrukturu, služby a kybernetickou bezpečnost.
  • Koordinace implementace IT služeb a projektů ve spolupráci s interními a externími týmy.
  • Poskytování odborného poradenství a konzultací během celého životního cyklu služeb.
  • Podpora při zajištění hladkého provozu a čerpání IT služeb pro veřejnou správu.

Jaký by měl být váš profil?

  • Vysokoškolské vzdělání (preferováno v oboru informačních technologií, managementu, nebo veřejné správy).
  • Praxe v oblasti digitalizace, IT služeb nebo veřejné správy.
  • Zkušenosti s jednáním s klienty a schopnost budovat dlouhodobé obchodní vztahy.
  • Znalost aktuálních trendů a technologií v oblasti digitalizace a IT služeb.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost koordinovat a řídit projekty.
  • Orientace na výsledky a proklientský přístup.
  • Znalost legislativy týkající se veřejné správy výhodou.

Co vám za to nabízíme?

  • Možnost pracovat na projektech, které mají reálný dopad na modernizaci a bezpečnost veřejné správy.
  • Práci v dynamickém a vysoce inovativním prostředí s možností profesního rozvoje.
  • Příležitost k samostatné práci a realizaci vlastních nápadů.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
  • Možnost částečné práce na home office.
  • Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
  • 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
  • Výborná dostupnost pracoviště v Praze – metro Dejvická.
  • Plně hrazené stravenky stravenky.
  • Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
  • a další benefity.

Nástup: Ihned nebo dle dohody