Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce sociální pracovník/ce - oddělení sociálně-právní ochrany dětí

Jméno/Firma
Město Cheb
Pracoviště
Cheb
Úvazek
Plný
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na pracovní pozice úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví (pracovní poměr na dobu neurčitou). Druh práce: úředník/úřednice - sociální pracovník/pracovnice, oddělení sociálně-právní ochrany dětí Platová třída: 11 Místo výkonu práce: Česká republika Termín nástupu: 18. listopadu 2024 nebo dohodou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - dobrá uživatelská znalost práce s PC - řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka. Výhodou: - praxe v sociální oblasti - zkouška odborné způsobilosti z oblasti sociálně-právní ochrany dětí - rámcová znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů - rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - rámcová znalost části druhé rodinné právo v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněnou přihlášku do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášek: do 01.11.2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru SvZ Mgr. Tomáše Votavy, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář nebo u zástupkyně vedoucího odboru Bc. Renaty Bartákové, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. ÚSTNÍ POHOVORY PROBĚHNOU 06.11.2024 v budově Městského úřadu - 26. dubna 4, Cheb, v kanceláři č. 58, II. patro. Přesný čas bude telefonicky upřesněn.