Samostatná účetní
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Kompletní vedení účetnictví nebo zpracování daňové evidence pro naše klienty, včetně komunikace s klienty, s institucemi, zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení. Dále příprava podkladů a sestavení přiznání k dani z příjmů právnických nebo fyzických osob, dokladová inventarizace účtů, sestavení účetní závěrky. Účetnictví našich klientů je vedeno primárně v programu Premier nebo Pohoda.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadujeme znalost účetní a daňové problematiky, praxe v oboru alespoň 2 roky. Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru.
Výhodou bude, pokud budete umět
Výhodou je znalost účetního systému Premier nebo Pohoda, také jazykové znalosti angličtina nebo němčina (alespoň v základní úrovni), řidičský průkaz skupiny B. Velice uvítáme odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, komunikativní přístup a ochota se dále vzdělávat v oboru.
Co vám můžeme nabídnout
Nástup ihned na HPP (popřípadě dle domluvy). Nabízíme pracovní flexibilitu, práci v příjemném kolektivu, možnost profesního růstu (například možnost přípravy na zkoušky daňového poradce), v případě nutnosti lze pracovat z domu formou homeoffice. K dispozici budete mít pracovní notebook a telefon, zaučení a zaškolení je samozřejmostí, stejně jako pomoc a konzultace s daňovým poradcem při řešení daňových záležitostí klientů. Nabízíme svým zaměstnancům příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu. Pořádáme pravidelná odborná školení pro klienty i pro naše zaměstnance.