Hledáme lídra HR: Personální ředitel/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
HGS, a.s.
Pracoviště
Huťská 371, Kladno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Personalistika a HR
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
26. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Personální ředitel/ka – klíčová role v TOP managementu.

Věříme, že klíčem k našemu úspěchu jsou lidé, jejich spokojenost a motivace. Hledáme proto silnou osobnost, která se stane partnerem vedení společnosti, a která dokáže nejen řídit HR agendu, ale i utvářet prostředí, kde lidé rádi pracují a rostou.

O pozici:

Hledáme zkušeného a strategicky uvažujícího personálního ředitele/ředitelku, který/á bude hrát zásadní roli v nastavování moderní personální politiky. Součástí vaší odpovědnosti bude řízení HR procesů nejen v rámci naší společnosti, ale také s přesahem do celého holdingu. Pokud chcete mít možnost ovlivňovat firemní kulturu, nastavovat HR trendy a podílet se na strategickém rozvoji celé skupiny, pak je tato výzva právě pro vás.

Vaše hlavní odpovědnosti:
???? tvorba, implementace a vyhodnocování personální strategie v souladu se strategickými cíli společnosti
???? nastavení a řízení personálních procesů (nábor, adaptace, rozvoj, hodnocení, odměňování, motivace, ukončení pracovních poměrů)
???? zajištění mzdové politiky a správnosti zpracování mezd
???? podpora a rozvoj zaměstnanců včetně vzdělávání a koučinku
???? budování a posilování firemní kultury, monitoring spokojenosti zaměstnanců
???? zastupování společnosti při jednáních se státními institucemi a dalšími partnery
???? spolupráce na strategickém řízení lidských zdrojů a finančním plánování
???? dohled nad GDPR a ochranou osobních údajů
✅ odpovědnost za výsledky interních i externích auditů v oblasti HR

Koho hledáme:
???? zkušeného HR leadera s vizí a schopností inspirovat ostatní
???? min. středoškolské vzdělání
???? znalost pracovního práva, zákona o zaměstnanosti a sociálního zabezpečení
???? praxi v oblasti vedení lidí a řízení HR procesů
????️ skvělé komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost zvládat stresové situace
???? aktivní znalost MS Office

Co nabízíme:
???? jedinečnou možnost stát se součástí TOP managementu společnosti
???? prostor k seberealizaci a možnost ovlivňovat firemní strategii
???? dlouhodobé a stabilní zaměstnání na pracovní poměr
???? měsíční odměny závislé dle výkonnosti společnosti
???? roční odměny závislé na hospodářské situaci a výsledcích celé společnosti
???? příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
????️ 20 dní dovolené a 5 sickdays (po odpracovaných letech, dovolená na víc)
???? služební auto i k soukromým účelům
???? pravidelná školení s příležitostí k profesnímu rozvoji
???? firemní akce a teambuildingy
???? možnost občasné práce z domova
☕ cafeteria na pracovišti

Pokud vás tato výzva zaujala a cítíte, že právě vy můžete být tím správným člověkem, těšíme se na váš životopis a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře na JOBS.cz.