HR Marketing Specialist
Nabízím práci
xITee k.s.
Rybná 682/14, Praha
Zkrácený
Vysokoškolské
Angličtina, Němčina
Marketing, média a reklama
Nabízím práci
27. 8. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho HR týmu hledáme posilu, která dokáže propojit kreativní práci s pečlivou administrativou. V xitee na tebe čeká rozmanitá agenda – od HR marketingu, podpory interní komunikace a employer brandingu, až po administrativu spojenou s péčí o zaměstnance, správou firemních benefitů a podporou managementu. Úzce budeš spolupracovat také s naší mateřskou společností, takže využiješ češtinu, angličtinu i němčinu.
Náplň práce
1. Interní a externí komunikace
- Koordinace interní komunikace (newsletter, interní akce)
- Správa obsahu pro sociální sítě (LinkedIn, Facebook)
- Příprava podkladů a vizuálů pro firemní komunikaci
- Aktualizace webových stránek (referenční projekty, blog, kariérní sekce)
- Spolupráce s externími agenturami (texty, fotky, fakturace)
- Tvorba a správa firemní identity (podpisy, vizitky, backgroundy atd.)
- Úzká spolupráce s mateřskou společností v oblasti marketingu, brandingu a mediální komunikace; sdílení podkladů, sladění vizuální identity a koordinace aktivit napříč skupinou
2. HR marketing & employer branding
- Tvorba HR marketingových materiálů (welcome packy, dárky, akce)
- Správa a rozvoj kariérních stránek
- Vedení a koordinace ambasador programu
- Budování a udržování konzistentního HR brandingu (interně i externě)
- Spolupráce na přípravě eventů pro zaměstnance a klienty
- Organizace CSR aktivit a charitativních sbírek
3. HR & personální administrativa (v omezeném rozsahu)
- Evidence docházky, kontrola dovolených
- Příprava podkladů pro zpracování mezd
- Organizace, správa a kontrola benefitů (Multisport, Edenred, Zoo, florbal; přání zaměstnancům a pod.)
- Podpora HR týmu při náboru a onboardingových aktivitách
4. Podpora managementu a přesah do sales
- Příprava konzultantských profilů a prezentací (obchodní i HR účely)
- Komunikace s obchodními partnery, obchodními komorami
- Správa databází kontaktů
- Vytváření/vyhodnocování komunikace k partnerům a zákazníkům (např. vánoční pozdravy)
- Správa mailové komunikace
- Koordinace přípravy marketingových dárků a prezentací
Požadavky:
- Alespoň bakalářské vzdělání, ideálně v oblasti marketingu, HR nebo komunikace/jazyků
- Zkušenost v oblasti HR marketingu, interní komunikace nebo employer brandingu
- Schopnost tvořit srozumitelný a vizuálně atraktivní obsah (psaní textů, znalost grafiky je plus)
- Proaktivní přístup, samostatnost a kreativita
- Znalost angličtiny na úrovni B2/C1 a němčiny alespoň na úrovni B2 (pravidelná komunikace s vedením)
- Dobrá znalost MS Office, orientace ve správě webu, sociálních sítí a marketingových nástrojích výhodou
Co nabízíme a jak pozice vypadá?
- Částečný úvazek 4–5 hodin denně – ideální pro sladění s dalšími aktivitami
- Úroveň Medior – hledáme člověka s praxí, který se nebojí zodpovědnosti
- Nástup říjen 2025
- Pracovní smlouva na dobu určitou – 2 roky
- Do budoucna možnost rozšíření agendy
Benefity
- Hybridní práci z domova i z kanceláře, zejména na začátku však očekáváme pravidelnou přítomnost na pracovišti
- Práci v mezinárodní IT společnosti v centru města (Praha 1/Náměstí Republiky nebo Brno/Vlněna)
- Zajímavý bonusový systém
- Školení pro další rozvoj vašich dovedností
- Možnost pracovat s různými technologiemi a funkcionalitami
- Spolupráce na mezinárodních projektech (především pro německé klienty)
- Firemní benefity (home office, sick days, hrazená MHD, Multisport karta, občerstvení na pracovišti aj., well-being program)
- A k tomu velmi přátelský tým a skvělá atmosféra! :)