HR Marketing Specialist

Nabízím práci
Jméno/Firma
xITee k.s.
Pracoviště
Rybná 682/14, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho HR týmu hledáme posilu, která dokáže propojit kreativní práci s pečlivou administrativou. V xitee na tebe čeká rozmanitá agenda – od HR marketingu, podpory interní komunikace a employer brandingu, až po administrativu spojenou s péčí o zaměstnance, správou firemních benefitů a podporou managementu. Úzce budeš spolupracovat také s naší mateřskou společností, takže využiješ češtinu, angličtinu i němčinu.

Náplň práce

1. Interní a externí komunikace

  • Koordinace interní komunikace (newsletter, interní akce)
  • Správa obsahu pro sociální sítě (LinkedIn, Facebook)
  • Příprava podkladů a vizuálů pro firemní komunikaci
  • Aktualizace webových stránek (referenční projekty, blog, kariérní sekce)
  • Spolupráce s externími agenturami (texty, fotky, fakturace)
  • Tvorba a správa firemní identity (podpisy, vizitky, backgroundy atd.)
  • Úzká spolupráce s mateřskou společností v oblasti marketingu, brandingu a mediální komunikace; sdílení podkladů, sladění vizuální identity a koordinace aktivit napříč skupinou

2. HR marketing & employer branding

  • Tvorba HR marketingových materiálů (welcome packy, dárky, akce)
  • Správa a rozvoj kariérních stránek
  • Vedení a koordinace ambasador programu
  • Budování a udržování konzistentního HR brandingu (interně i externě)
  • Spolupráce na přípravě eventů pro zaměstnance a klienty
  • Organizace CSR aktivit a charitativních sbírek

3. HR & personální administrativa (v omezeném rozsahu)

  • Evidence docházky, kontrola dovolených
  • Příprava podkladů pro zpracování mezd
  • Organizace, správa a kontrola benefitů (Multisport, Edenred, Zoo, florbal; přání zaměstnancům a pod.)
  • Podpora HR týmu při náboru a onboardingových aktivitách

4. Podpora managementu a přesah do sales

  • Příprava konzultantských profilů a prezentací (obchodní i HR účely)
  • Komunikace s obchodními partnery, obchodními komorami
  • Správa databází kontaktů
  • Vytváření/vyhodnocování komunikace k partnerům a zákazníkům (např. vánoční pozdravy)
  • Správa mailové komunikace
  • Koordinace přípravy marketingových dárků a prezentací

Požadavky:

  • Alespoň bakalářské vzdělání, ideálně v oblasti marketingu, HR nebo komunikace/jazyků
  • Zkušenost v oblasti HR marketingu, interní komunikace nebo employer brandingu
  • Schopnost tvořit srozumitelný a vizuálně atraktivní obsah (psaní textů, znalost grafiky je plus)
  • Proaktivní přístup, samostatnost a kreativita
  • Znalost angličtiny na úrovni B2/C1 a němčiny alespoň na úrovni B2 (pravidelná komunikace s vedením)
  • Dobrá znalost MS Office, orientace ve správě webu, sociálních sítí a marketingových nástrojích výhodou

Co nabízíme a jak pozice vypadá?

  • Částečný úvazek 4–5 hodin denně – ideální pro sladění s dalšími aktivitami
  • Úroveň Medior – hledáme člověka s praxí, který se nebojí zodpovědnosti
  • Nástup říjen 2025
  • Pracovní smlouva na dobu určitou – 2 roky
  • Do budoucna možnost rozšíření agendy

Benefity

  • Hybridní práci z domova i z kanceláře, zejména na začátku však očekáváme pravidelnou přítomnost na pracovišti
  • Práci v mezinárodní IT společnosti v centru města (Praha 1/Náměstí Republiky nebo Brno/Vlněna)
  • Zajímavý bonusový systém
  • Školení pro další rozvoj vašich dovedností
  • Možnost pracovat s různými technologiemi a funkcionalitami
  • Spolupráce na mezinárodních projektech (především pro německé klienty)
  • Firemní benefity (home office, sick days, hrazená MHD, Multisport karta, občerstvení na pracovišti aj., well-being program)
  • A k tomu velmi přátelský tým a skvělá atmosféra! :)