Administrativní pracovník e-shopu a prodejny
O pozici
Místo výkonu práce:
Hospodářský park 607, 378 10 České Velenice
Pracovní doba:
Jedna směna
O nás
Jsme Střechy JOKL s.r.o., lovebrand v oblasti střešního příslušenství. Rosteme a posouváme se kupředu, a proto hledáme kolegyni / kolegu, které/mu na firmě opravdu záleží. Nechceme někoho, kdo přijde jen odsedět osm hodin. Hledáme parťáka, který se chce učit, zlepšovat a společně s námi budovat silnou značku.
Co vás čeká
Administrace e-shopu i prodejny a vyřizování objednávek, fakturace
Nákup materiálů od našich dodavatelů
Zákaznická podpora (telefon, e-mail)
Spolupráce s týmem na rozvoji firmy
Učení se sortimentu střešního příslušenství (min. 3 měsíce adaptace)
Co požadujeme
Znalost práce na PC - pokročilejší úroveň
Kreativní myšlení, samostatnost v rozhodování
Příjemné a profesionální vystupování
Týmového ducha a loajalitu k firmě
Ochotu učit se novým věcem (v našem oboru nezbytnost)
Cizí jazyk výhodou
Zkušenosti z e-commerce vítány
Co nabízíme
Práci v silné firmě s vizí a značkou, na kterou můžete být hrdí
Odpovědnost, která s růstem firmy poroste (a s ní i mzda a benefity)
Každoroční navyšování mzdy
Mytí auta na firemní automyčce zdarma
Finanční ohodnocení
Zkušební doba (3 měsíce): 28 000 Kč hrubého
Po zapracování: 32 000 Kč hrubého
Po jednom roce: 38 000 Kč hrubého. V dalších letech výrazný nárůst, dle schopností a výsledků.
Máte zájem o tuto pozici?
Curriculum Vitae a motivační dopis zasílejte na e-mail: info@strechyjokl.cz