Office Assistant

Nabízím práci
Jméno/Firma
Axelor Management s.r.o.
Pracoviště
Přízova 285/3, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme Axelor, rostoucí mezinárodní finanční skupina se sídlem v Brně.

Naše dlouhá historie s úspěšným track recordem v oblasti energetiky, real estate a private equity nás zavazuje k důrazu na kvalitu a detail v celoevropském přesahu.

V těchto dnech hledáme kandidáta/kandidátku na pozici office asistenta/asistentky.


Scope:

• Veškerá administrativní podpora kanceláře

• Správa smluv a dokumentace, včetně archivace

• Objednávky kancelářských potřeb a zajištění chodu kanceláře

• Vyřizování pošty – odesílání a přijímání zásilek, komunikace s doručovateli

• Komunikace s klienty, obchodními partnery a dodavateli

• Administrativní podpora ostatních členů týmu

• Podpora při obchodních a marketingových aktivitách

• Organizace a příprava schůzek


Nabízíme:

• Práci na plný úvazek

• Flexibilní pracovní dobu

• Práce v moderních kancelářích v historické budově v centru Brna s širokým zázemím volnočasových aktivit

• Možnost rychlého znalostního růstu s celoevropských přesahem

• Příspěvky na vzdělávání a rozvoj

• Firemní team buildingy, cafeterie, multisport karta


Požadujeme:

• Praxe v administrativních pozicích

• Zodpovědnost

• Reprezentativní vystupování, vynikající komunikační schopnosti

• Znalost Excelu

• Schopnost pracovat samostatně i v týmu

• Angličtina na komunikativní úrovni

• Chuť se učit


Životopisy prosím zasílejte do 7.9.2025.