Operativní nákupčí
Nabízím práci
Fritzmeier s.r.o.
Tovární 592/3, Vyškov
Plný
Bez maturity
Angličtina
Prodej a obchod
Nabízím práci
27. 8. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Zajišťuje kontakt se svěřenými dodavateli
- Vystavuje a odesílá objednávky dodavatelům
- Kontroluje stav skladových zásob, objednává materiál potřebný pro výrobu
- Udržuje stav skladových zásob v optimální výši
- Zpracovává potvrzení objednávek
- Zodpovídá za včasné dodávky zboží pro zajištění kontinuity výroby
- Kontroluje a vyhodnocuje plnění termínů dodávek u svěřených dodavatelů, urguje dodávky pomocí přehledů objednávek ve skluzu
- Zpracovává reklamace, vede evidenci, zajišťuje řádné ukončení reklamace vč. finančního vyrovnání
- Spravuje svěřená materiálová konta, tyto sleduje, hodnotí a odpovídá za hospodaření na nich
- Zajišťuje správnost měsíční skladové uzávěrky – ověřuje správnost údajů, provádí nápravu, zapisuje spotřeby materiálů, které se neodepisují automaticky
- Zajišťuje promítnutí fyzické spotřeby spotřebního a pomocného materiálu do systému
- Zajišťuje přehledy objednávek na díly pro sklady náhradních dílů u zákazníků, zajišťuje jejich odeslání v řádném termínu
- Pravidelně odesílá plány odběrů významným dodavatelům
- Zamezuje výskytu záporných stavů skladu, zjišťuje a odstraňuje příčiny negativních stavů u významných položek
- Komunikuje korekci kusovníků dle zjištěných odchylek
- Zajišťuje průběh kooperací
- Zajišťuje kontrolu hodnoty objednávek odeslaných v předchozím prac. dni, odchylky okamžitě řeší
- Zajišťuje dopravu zboží od dodavatelů
- Zajišťuje správnost fakturované částky se zněním objednávky a skutečné dodávky (REKO)
- Komunikuje s pracovníky oddělení výroby, kvality, TPV a ostatními
- Podepisuje platby faktur svěřeným dodavatelům
- Pravidelně vyhodnocuje skladové zásoby
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky podmínkou
- Znalost AJ úroveň min. B1+ (znalost NJ výhodou)
- Komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni
- Obchodního ducha
- Vyjednávací dovednosti
- Proaktivní přístup, ochotu posouvat se, flexibilitu
- Znalost MS Office, MS 365
Nabízíme:
- Práci v nadnárodní a stabilní společnosti
- Příjemné pracovní prostředí
- Kariérní růst
- Kvalitní zaškolení a přístup k osobnímu rozvoji
- Pracovní doba 7,5 hodin denně
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
- Příspěvek na dopravu do práce
- Roční prémie dle hospodářských výsledků
- Káva na pracovišti
- a další...
Nástup možný ihned.