Operativní nákupčí

Nabízím práci
Jméno/Firma
Fritzmeier s.r.o.
Pracoviště
Tovární 592/3, Vyškov
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce:

  • Zajišťuje kontakt se svěřenými dodavateli
  • Vystavuje a odesílá objednávky dodavatelům
  • Kontroluje stav skladových zásob, objednává materiál potřebný pro výrobu
  • Udržuje stav skladových zásob v optimální výši
  • Zpracovává potvrzení objednávek
  • Zodpovídá za včasné dodávky zboží pro zajištění kontinuity výroby
  • Kontroluje a vyhodnocuje plnění termínů dodávek u svěřených dodavatelů, urguje dodávky pomocí přehledů objednávek ve skluzu
  • Zpracovává reklamace, vede evidenci, zajišťuje řádné ukončení reklamace vč. finančního vyrovnání
  • Spravuje svěřená materiálová konta, tyto sleduje, hodnotí a odpovídá za hospodaření na nich
  • Zajišťuje správnost měsíční skladové uzávěrky – ověřuje správnost údajů, provádí nápravu, zapisuje spotřeby materiálů, které se neodepisují automaticky
  • Zajišťuje promítnutí fyzické spotřeby spotřebního a pomocného materiálu do systému
  • Zajišťuje přehledy objednávek na díly pro sklady náhradních dílů u zákazníků, zajišťuje jejich odeslání v řádném termínu
  • Pravidelně odesílá plány odběrů významným dodavatelům
  • Zamezuje výskytu záporných stavů skladu, zjišťuje a odstraňuje příčiny negativních stavů u významných položek
  • Komunikuje korekci kusovníků dle zjištěných odchylek
  • Zajišťuje průběh kooperací
  • Zajišťuje kontrolu hodnoty objednávek odeslaných v předchozím prac. dni, odchylky okamžitě řeší
  • Zajišťuje dopravu zboží od dodavatelů
  • Zajišťuje správnost fakturované částky se zněním objednávky a skutečné dodávky (REKO)
  • Komunikuje s pracovníky oddělení výroby, kvality, TPV a ostatními
  • Podepisuje platby faktur svěřeným dodavatelům
  • Pravidelně vyhodnocuje skladové zásoby

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky podmínkou
  • Znalost AJ úroveň min. B1+ (znalost NJ výhodou)
  • Komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni
  • Obchodního ducha
  • Vyjednávací dovednosti
  • Proaktivní přístup, ochotu posouvat se, flexibilitu
  • Znalost MS Office, MS 365

Nabízíme:

  • Práci v nadnárodní a stabilní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Kariérní růst
  • Kvalitní zaškolení a přístup k osobnímu rozvoji
  • Pracovní doba 7,5 hodin denně
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
  • Příspěvek na dopravu do práce
  • Roční prémie dle hospodářských výsledků
  • Káva na pracovišti
  • a další...

Nástup možný ihned.