SPECIALISTA DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE

Nabízím práci
Jméno/Firma
Krajské inovační centrum Karlovarského kraje, p. o.
Pracoviště
Karlovy Vary
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 8. 2025

O pozici

Výše úvazku: 1,0

Délka zapojení do projektu: 16 měsíců (září 2025–prosinec 2026)

Popis pracovní náplně:

· plánování, tvorba a realizace obsahu na webových stránkách a sociálních sítích (strategie i exekuce),

· správa a aktualizace webových platforem inovačního ekosystému (např. zijemeregionem.cz, zijemekreativitou.cz),

· návrh, realizace a optimalizace digitálních kampaní (PPC, bannerové, video, newslettery),

· cílení a správa reklamních systémů (Google Ads, Meta Ads, Sklik),

· sledování výkonu kampaní a obsahových výstupů pomocí nástrojů (Google Analytics, Meta Business Suite, Seznam Webmaster Tools),

· pravidelné vyhodnocování úspěšnosti obsahu a návrh optimalizačních opatření,

· příprava přehledů, výstupů a reportů pro vedení a marketingový tým,

· spolupráce s PR manažerem, event specialistou a marketingovými manažery na obsahové lince,

· vedení a koordinace externích dodavatelů,

· rozvoj digitální identity značky inovačního ekosystému Karlovarského kraje,

· zajištění souladu digitálních výstupů s marketingovou strategií a vizuální identitou,

· podpora při rozvoji e-mailingu, automatizace a digitálního rozhraní pro komunikaci s cílovými skupinami.

Požadavky na pracovní pozici:

· středoškolské vzdělání s maturitou/VŠ výhodou

· zkušenosti s tvorbou a správou obsahu na sociálních sítích a webových stránkách,

· orientace v digitálním marketingu – znalost nástrojů jako Google Ads, Meta Business Manager, Sklik,

· schopnost analyzovat data z kampaní a webů pomocí nástrojů jako Google Analytics, Meta Business Suite, Seznam Webmaster Tools,

· zkušenosti s plánováním a realizací online kampaní (PPC, bannerových, video),

· znalost základních principů SEO, UX a copywritingu výhodou,

· schopnost tvořit nebo zadávat digitální obsah (texty, grafiku, video),

· základní orientace v práci s CMS (např. WordPress), emailovými nástroji (Mailchimp apod.) a nástroji pro plánování obsahu (např. Trello, Asana),

· schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu, spolehlivost a systematičnost,

· kreativní myšlení, cit pro vizuální i textový obsah, smysl pro detail,

· výhodou je zkušenost z veřejného sektoru, inovačního prostředí nebo práce na projektech financovaných z veřejných zdrojů.

Nabízíme:

· Flexibilitu a možnost práce z domova

· Smysluplnou práci v moderním prostředí

· Skvělý kolektiv a prostor pro vlastní nápady

· Aktivní podíl na rozvoji regionu