Asistent/ka sekretariátu
O pozici
Pracovní nabídka
Komora auditorů ČR hledá kandidáta/kandidátku na pozici asistent/ka sekretariátu. Abyste tuto pozici hravě zvládli, určitě se Vám bude hodit:
- min. SŠ vzdělání,
- praxe v administrativě min. 2 roky,
- analytické a komplexní myšlení, pracovitost, ochota, samostatnost a zodpovědnost, organizační schopnosti, flexibilita, schopnost týmové práce a zvládání zátěžových situací,
- dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i ústním projevu,
- min. pasivní znalost AJ (z důvodu příchozí písemné komunikace v ANJ)
- dobrá znalost práce s aplikacemi MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- uživatelská znalost práce s on-line platformami (MS Teams, Webex, Zoom).
Protože tato pozice je pro nás důležitá, nabízíme:
- práci na plný úvazek v malém, příjemném kolektivu,
- smluvní mzda dle kvalifikace a praxe,
- notebook a mobilní telefon i k soukromému použití,
- pracoviště v centru Prahy,
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na MultiSport kartu,
- cafeterie
- 2 sick days a 2 personal days,
- možnost profesního rozvoje.
Co vás čeká
Budete oporou ředitele i ostatních oddělení, a to nejen v administrativních věcech (zpracování pošty, emailů, datové schránky, zajištění drobných nákupů), ale i v uvedení návštěv, v přípravách zasedacích místností pro schůzky a školení (zajištění občerstvení atd.). Dále se budete podílet na organizaci ad hoc společenských akcí. Půjde o pestrou pracovní náplň, která Vás rozhodně nebude nudit!
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Komunikativní projev, analytické myšlení, ochota a pečlivost, aby se na Vás mohli kolegové obracet a spoléhat na Vás.