Specialista logistiky a back office

Nabízím práci
Jméno/Firma
ForCamping s.r.o.
Pracoviště
Nádražní 794, Pardubice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš spojit svou vášeň pro outdoor s prací v rostoucí firmě? Do našeho skladu v Pardubicích hledáme kolegu/kolegyni, který zajistí hladký chod administrativní i provozní agendy skladu.

Co bude Tvojí pracovní náplní?

  • komunikace a administrativa spojená s dopravci
  • kontrola a opravy dodavatelských faktur a ostatních dokladů
  • správa budovy (skladová hala, showroom a kanceláře)
  • řešení chyb a komunikace s výdejnami
  • správa vjezdu vozidel, úklidu a odpadů
  • vztahy s dopravci (kontrola faktur, vyjednávání cen, organizace svozových oken, řešení reklamací, reporting)
  • nákup a evidence zásob obalových materiálů, výběr dodavatelů
  • nákup a distribuce spotřebního zboží pro logistické centrum a prodejny
  • evidence odpadových materiálů (statistiky, výkaznictví pro CZ, SK, HU)

Co od Tebe požadujeme?

  • ukončené SŠ vzdělání
  • zkušenosti z back office, skladu, administrativy nebo logistiky
  • organizační a komunikační dovednosti
  • výhodou je praxe z dopravní logistiky a znalost skladových procesů
  • pečlivost a důslednost
  • znalost práce na PC (MS Office – hlavně Excel, Helios výhodou)
  • proaktivní přístup, týmového ducha a chuť učit se novým věcem
  • nástup dohodou

Těšit se u nás můžeš na:

  • stabilní práci v rychle rostoucí firmě, která si zároveň zachovává přátelskou atmosféru mezi zaměstnanci, zákazníky i dodavateli
  • motivující platové ohodnocení včetně bonusové složky za Tvé výsledky
  • bohatý balíček benefitů a zaměstnaneckých výhod
  • pracovní dobu PO – PA 7 – 15:30hod
  • možnost osobního rozvoje
  • prostor pro realizaci tvých nápadů
  • nástup dohodou
  • možnost nákupu outdoorového vybavení se zaměstnaneckými slevami