Administrativní pracovnice – správa parkovacích míst (až 40.000 Kč) #2622

Nabízím práci
Jméno/Firma
Jobs Contact
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
28. 8. 2025

O pozici

Společnost ABC PARKING s.r.o., se sídlem v Brně, přijme do pracovního kolektivu administrativní pracovnici pro správu parkovacích míst.

 

V případě zájmu se nám neváhejte ozvat, budeme se těšit na osobní setkání :)

 

náplň práce:

  • Komunikace s klienty (telefonicky, e-mailem, osobně)

  • Uzavírání a správa smluv na pronájem parkovacích míst

  • Evidence a aktualizace databáze klientů a smluv

  • Administrativní podpora týmu – příprava dokumentů, fakturace, archivace

  • Spolupráce při správě nemovitostí a parkovacích prostor

  • Práce s kancelářskými programy (Word, Excel, Outlook)

  • Řešení běžné provozní agendy

 

požadavky:

  • SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo administrativního směru)

  • Praxe na obdobné pozici výhodou

  • Anglický jazyk - slovem i písmem

  • Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování

  • Dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)

  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost

  • Zájem o oblast nemovitostí a administrativy

 

nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání

  • Pracovní doba v pátek pouze do 13:00

  • Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon

  • Stravenky od 3. měsíce

  • 20 dní dovolené

  • Zajímavá a pestrá pracovní náplň

  • Firemní akce a večírky

  • Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!