Obchodně administrativní referent/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
Home Office
Pracoviště
Zlín
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
28. 8. 2025

O pozici

Staňte se součastí našeho pohodového kolektivu! Jsme česká firma s 20letým působením na trhu. Dovážíme designový nábytek, osvětlení a doplňky z celého světa. Své zákazníky máme po celé České republice a na Slovensku. Pracujeme s širokým portfoliem světových značek.

Požadujeme

  • úplné střední odborné vzdělání,

  • základní znalost v oblasti fakturace a skladového účetnictví,

  • znalost práce na PC (Microsoft Office, Outlook) - uživatelsky,

  • výborné organizační a komunikační dovednosti,

  • samostatnost, odpovědnost a proaktivita,

  • ochota učit se novým dovednostem,

  • odolnost vůči stresu.

 

Nabízíme

  • nástupní plat 30 000 Kč s postupným navýšením dle plnění plánu,

  • slevy na obchodní zboží,

  • příspěvek na stravování, firemní telefon, firemní akce,

  • přátelský kolektiv.

 

Náplň práce

  • fakturace a skladové účetnictví,

  • spolupráce s hlavní účetní,

  • správa e-shopu s květináči,

  • komunikace s dodavateli, odběrateli a zákazníky e-shopu,

  • správa portfolia svěřených značek,

  • vypracování cenových nabídek.

Nástup možný ihned nebo podle dohody.