Obchodně administrativní referent/ka
O pozici
Staňte se součastí našeho pohodového kolektivu! Jsme česká firma s 20letým působením na trhu. Dovážíme designový nábytek, osvětlení a doplňky z celého světa. Své zákazníky máme po celé České republice a na Slovensku. Pracujeme s širokým portfoliem světových značek.
Požadujeme
úplné střední odborné vzdělání,
základní znalost v oblasti fakturace a skladového účetnictví,
znalost práce na PC (Microsoft Office, Outlook) - uživatelsky,
výborné organizační a komunikační dovednosti,
samostatnost, odpovědnost a proaktivita,
ochota učit se novým dovednostem,
odolnost vůči stresu.
Nabízíme
nástupní plat 30 000 Kč s postupným navýšením dle plnění plánu,
slevy na obchodní zboží,
příspěvek na stravování, firemní telefon, firemní akce,
přátelský kolektiv.
Náplň práce
fakturace a skladové účetnictví,
spolupráce s hlavní účetní,
správa e-shopu s květináči,
komunikace s dodavateli, odběrateli a zákazníky e-shopu,
správa portfolia svěřených značek,
vypracování cenových nabídek.
Nástup možný ihned nebo podle dohody.