ASISTENT/ KA BACK-OFFICE - Děčín
O pozici
Hledáme posilu, která se stane nepostradatelnou pravou rukou ředitele a pomůže nám držet krok s každodenními výzvami. Nedostanete žádné manuály k práci, potřebujeme selský rozum.
Co vás u nás čeká?
různorodá a zodpovědná práce v back-office, žádná rutina
komunikace s úřady, institucemi, partnery i subdodavateli
správa pojistných smluv a řešení pojistných událostí
koordinace s účetní společností, příprava podkladů pro účetní
podpora při obchodních příležitostech – vyhledávání informací, příprava podkladů
administrativa spojená s nemovitostmi – smlouvy, dodatky, vyúčtování
komunikace s nájemníky a dodavateli služeb
zastupování ředitele v operativních záležitostech
řešení i soukromých administrativních úkolů
Koho hledáme?
potřebujeme min. SŠ s maturitou
samostatnou a spolehlivou osobnost, která se nebojí převzít zodpovědnost
aktivního a flexibilního člověka, který si poradí i v nepředvídaných situacích
někoho, kdo umí vyhledat a vyhodnotit informace a dotahovat věci do konce
technicky zaměřeného kandidáta (výhodou), který se rychle učí nové věci
výborné komunikační schopnosti – psaný i mluvený projev
diskrétnost a loajalitu
POZICE JE VHODNÁ I PRO ŠIKOVNÉHO ABSOLVENTA SŠ, CO ZVLÁDNE PRACOVAT SAMOSTATNĚ. DŮLEŽITÉ JE ODHODLÁNÍ, PRACOVITOST A DOTAHOVÁNÍ ÚKOLŮ DO KONCE.
Co Vám nabízíme
NÁSTUP IHNED
práci, která má smysl a výsledky jsou hned vidět
příležitost být klíčovým partnerem vedení společnosti
různorodé úkoly, žádná monotónnost
férové ohodnocení a možnost růstu
flexibilní prostředí, kde je důležitý výsledek, ne odsezený čas
POKUD SE NA TÉTO POZICI VIDÍTE, TAK SE NÁM OZVĚTE. TĚŠÍME SE NA VÁS!