Produktový manažer junior pro produkt eBRÁNA e-shop

Nabízím práci
Jméno/Firma
eBRÁNA
Pracoviště
Pardubice
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
29. 8. 2025

O pozici

  • student

Baví tě tvořit, rád sleduješ trendy v e-commerce, jsi odvážný a zajímá tě svět marketingu?  Co to všechno využít a stát se junior produktovým manažerem? Hledáme člověka, který je komunikativní, spolehlivý, nebude mít problém zvednout telefon nebo zajít s dotazem za kolegou. Bude se ti hodit cit pro pořádek a rozpoznání důležitosti úkolů. Jestli k tomu všemu máš smysl pro humor a třeba i rád/a sportuješ, rádi se s tebou potkáme!

Zažij si stejný příběh jako Markét

  • Markéta Braunová

  • produktová manažerka

Markét u nás začínala na praxích, poté neváhala a zůstala i jako brigádnice. No a nyní je produktová manažerka a zároveň testerka.

Do eBRÁNY jsem nastoupila už v roce 2020, když jsme si na vysoké škole měli vybrat praxe. Prostředí i lidé mě tu chytli natolik, že jsem neváhala a po povinných praxích tu zůstala na brigádě, díky čemuž jsem měla možnost vyzkoušet si různé pracovní pozice od testování přes programování až po práci produktové manažerky. Po pěti letech jsem dostala příležitost pokračovat v eBRÁNĚ naplno, nejen jako produktová manažerka, ale také testerka. Kombinace obou pozic mě baví, protože v roli testerky hledám mouchy a pomáhám ladit produkt do detailu a jako produktová manažerka mám zase šanci vymýšlet nové funkčnosti a snažím se tak produkt posouvat dál."

Jak bude vypadat tvůj den?

Posadíš se ke zkušeným kolegům z produktového oddělení, kteří tě naučí, jak svěřený produkt dál rozvíjet.

Náplní tvé práce bude rozvoj, podpora a komunikace produktu eBRÁNA e-shop. Budeš tvořit zadání a informovat o novinkách nejen kolegy ve firmě, ale i klienty. Zkusíš si spravovat dokumentaci produktu, vytvoříš si krátké video návody a občas se potkáš nebo si zavoláš s klienty.

Po ruce budeš mít kolegy, kteří ti podají pomocnou ruku a pomůžou ti, když budeš cokoliv potřebovat. Postupně ti předají svoje vědomosti a budeš se od nich moct učit.

Jo, a po práci se můžeš jít třeba zrelaxovat na jógu, nebo se pod dohledem nejvyššího šéfa zničit na thaibox. Klidně si ráno můžeš přivstat a přidat se na ranní kruhový trénink firemní tělocvičně.

Co se u nás naučíš?

  1. Rozvíjet produkt

    Plánovat rozvoj e-commerce produktu, sledovat správné trendy. Naučíme tě tvořit zadání a komunikovat jazykem vývojáře. 

  2. Jak propagovat produkt

    Máš základy marketingu ze školy? Super! Ale až v praxi zjistíš, co z toho je opravdu uplatnitelné.

  3. Odkryjeme ti taje digitálního marketingu

    Osvětlíme si pojmy jako copywriting, PPC, SEO, key words, persona, marketingová strategie a podobně. To vše pak využiješ pro marketingovou podporu produktu.

  4. Komunikaci s klienty

    Vyzkoušíš si i přímou komunikaci s klienty a budeš vylepšovat vzájemnou spolupráci.

A tím to nekončí! Na interních přednáškách, workshopech a konferencích se dozvíš nejzajímavější novinky ze světa digitálního marketingu. Budeš sedět vedle výkonného ředitele, což ti dá příležitost zlepšit své softskilly.

Co je to eBRÁNA e-shop?

Náš e-shop je na míru šitý těm, kdo chtějí rozjet svůj byznys na internetu se vším všudy.

Dáváme si záležet na individuálnímu přístupu ke každému klientovi i projektu. E-shop zpravidla řešíme jako součást celého obchodního modelu a jeho fungování zasazujeme do celostní marketingové strategie.

Nejlépe zapadneš, pokud:

  • Máš tah na branku

    a nápady ti jedou jeden za druhým

  • Rád se učíš novým věcem

    hlavně z digitálního světa

  • Máš přirozený smysl pro organizaci, pečlivost a koordinaci úkolů

  • Nebojíš se techniky

    a rychle se v ní zorientuješ 

  • Jsi student VŠ 1., nebo 2. ročníku VŠ

    a máš alespoň 20 hod týdně

  • Máš přehled o e-commerce,

    což pro tebe bude bonusem

Jak to u nás chodí?

„Naší prací je dávat podporu klientům i kolegům, aby jim náš e-shop dělal radost. Získáváme zpětnou vazbu a přetváříme ji novou funkčnost na našem e-shopu. Musíme vše zadat programátorovi, nechat si vytvořit výstup na Storefront e-shopu a komunikovat klientům i kolegům co je nového. Čas od času nás čeká školení. Školíme kolegy v práci, nové i stávající klienty. Zásadní je, aby se náš produkt prodával a naše práce směřuje k tomu, aby se náš produkt lépe prodával a měl spokojené klienty. 

Petr Soukup Technický ředitel, eBRÁNA

S kým budeš spolupracovat?

Martina Skutilová

Specialistka online marketingu

S čím ti pomohu?Jsem Martina a jako nováčka si tě vezmu pod svá křídla. Provedu tě vším, co souvisí s naší prací. Od nezbytné administrativy až po rozvíření tvé kreativity. 

Petr Soukup

Technický ředitel

S čím ti pomohu?Jako technický ředitel se s tebou budu potkávat pravidelně při plánování práce a na poradách. Vždy si rád vyslechnu tvůj názor a názory ostatních na danou problematiku. Na základě toho se rozhoduji na důležitých křižovatkách. Nechám ti volnost, jak k cíli dojít, ale mám rád dobře odvedenou práci a splněné termíny, které si společně naplánujeme.

Vladimír Kocourek

Vedoucí oddělení vývoje

S čím ti pomohu?Jsem Vlado a spolu budeme pracovat na výzvách od produktových manažerů. Vždy ti pomůžu najít zlatou střední cestu mezi technologií a jejich nápady.

Martin Semerád

Výkonný ředitel

S čím ti pomohu?Jsem Martin, výkonný ředitel eBRÁNY, ale nikdo mi neřekne jinak než Machy. eBRÁNA systém je můj srdcový produkt, proto ti pomůžu se v něm rychle zorientovat a poznat jeho silné stránky. 

Tereza Faltejsková

Vedoucí Content oddělení

S čím ti pomohu?Jsem Terka a ráda ti pomůžu se vším, co bude potřeba - zasvětím tě do tajů sociálních sítí, pomůžu vyladit grafiku do newsletteru nebo hodíme brainstorming.

Lukáš Faltus

Grafik

S čím ti pomohu?Jsem Lukáš a na pozici seniorního grafika už pracuji pár let. Rád ti předám své zkušenosti, abys co nejrychleji pochopil, jak si práci rozvrhnout a užít. Zároveň ti prozradím pár rad pro to, aby klienti i konzultanti byli spokojení.

Kde budeš pracovat?

Budeš pracovat ve firmě, kde se k sobě chováme mile, slušně a vzájemně se respektujeme. Kde nám záleží na příběhu každého pracovníka a smysluplné práci, ve které vidíme užitek pro klienta.