Event and Community Support
O pozici
Baví tě organizování akcí, komunikace s lidmi a práce na sociálních sítích? Hledáš částečný úvazek, kde můžeš rozvíjet svou kreativitu a zároveň se podílet na smysluplných projektech? Pak se přidej do našeho PR týmu.
Staň se součástí INEXího týmu a pomoz nám vytvářet nezapomenutelné akce - od cestovatelských večerů přes oslavu Mezinárodního dne dobrovolnictví až po další komunitní aktivity. Budeš vedoucí sekce pomáhat s koordinací ambasadorů/referentů, pomáhat sehnat lidi na veletrhy a další akce na které jsme zvaní. Zapojíš se i do práce se sociálními sítěmi a komunikací s komunitou. Čeká tě pestrá práce, ve které se rozhodně nebudeš nudit, a tým, který tě podpoří a naučí nové věci. ?
Náplň práce:
Podpora přípravy a realizace eventů (cestovatelské večery, oslava mezinárodního dne dobrovolnictví a další akce pro veřejnost či komunitu)
Práce se sociálními sítěmi
Komunikace s referenty a domluva účasti na akcích
Podpora vedoucí sekce v rámci Handoverů (tzv. vyprávění z první ruky - kdy naši dobrovolníci*ice sdílelí své zážitky z workcampů)
Tvorba vizuálů v Canvě
Podpora vedoucí sekce s případnými dalšími úkoly
Social media “customer support” na FB a IG
Tvorba a správa FB událostí (vč. tvorba/sdílení postů)
Vyhledávání vhodných skupin na FB a sdílení do nich
Co od tebe očekáváme?
Souznění s vizí organizace,
zápal pro marketing a naše aktivity,
spolehlivost a samostatnost,
dobré organizační dovednosti,
chuť a schopnost pracovat i v mezinárodním týmu,
velmi dobré komunikační dovednosti (v ČJ a dobré AJ)
praktický přístup a schopnost řešit problémy,
pečlivost a zodpovědnost,
alespoň uživatelskou znalost sociálních sítí (FB, IG).
Výhodou je: zkušenost s event managementem, práce s Canvou, copywritingem.
Co nabízíme?
Smysluplnou a kreativní práci na částečný úvazek, cca 15-20 h týdně (s možností domluvy)
flexibilní pracovní dobu a možnost home office
finanční ohodnocení v rozmezí 150 - 180 Kč/ hod (dle zkušeností)
Podporující tým, kde se navzájem učíme a pomáháme si
Příležitosti k profesnímu růstu, interní školení
Zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením
Možnost účasti na workcampech a školeních za snížené ceny
Máš o pozici zájem?
Ať už máš za sebou první zkušenosti, nebo se chceš učit v praxi, ozvi se nám a to kdykoliv do 16. září na adresu marketa.rysava@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis (max 1 A4).
Nástup na pozici ideálně na konci polovině září. Výběrové řízení probíhá průběžně a je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory.