Customer Quality with GL/Specialista zákaznické kvality s NJ
O pozici
Pracovní nabídka
Pracovní náplň:
• komunikace s německy mluvícím zákazníkem, řešení reklamací
• komunikace specifických požadavků v rámci organizace
• návrh opatření ke zlepšení spokojenosti v rámci organizace
• organizace návštěv a auditů
• reprezentace společnosti při jednáních
• dohled nad správným uplatňováním postupu schvalování výrobků
• příprava dokumentace pro uvolňování výrobků a koordinace PPAP
• vyhodnocování kvalitativních rizik
• používání metodiky 8D
Požadavky:
• min SŠ vzdělání
• znalost norem kvality
• praxe v oblasti automotive kvality
• znalost anglického nebo německého jazyka
• uživatelská znalost práce na PC
• samostatnost
• pečlivost
Nabízíme:
• perspektivní zaměstnání v prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti
• zajímavou a tvořivou práci
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
• zajímavé finanční ohodnocení a motivační program – výkonový bonus, odměny při pracovních výročích
• benefity - 5 týdnů placené dovolené, dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní připojištění, zvýhodněné telefonní tarify