Senior Cost Management/Vedoucí týmu Cost Management

Nabízím práci
Jméno/Firma
LD Human Resources s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
29. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro úspěšnou a stabilní společnosti sídlící v centru Prahy hledám pro jejich oddělení Cost Managementu Senior Cost Managera/Vedoucího týmu Cost Management. Přesah real estate projektů je i do zahraničí. Projekty jsou zajímavé, velké a je zde možnost profesního i kariérního růstu.

Nemusíte cestovat, pokud nechcete.

Povedete své projekty, budete dohlížet na další projekty a vést mladší kolegy.

Hledám někoho manažersky orientovaného.

Požadavky:

VŠ nebo SŠ.

Zkušenost v oblasti cost managetu developerských projektů minimálně 5 let.

Znalost českého a anglického jazyka.

Spolehlivost, vyjednávací schopnosti.

Náplň práce:

- Vytváření rozpočtu/budgetu projektu (tj. nákladů stavebních i ostatních nestavebních, nákladů na projektanta apod.), jeho sledování, update, reporting.

- Zpracování odhad stavebních nákladů ve všech stupních stavby od myšlenky/záměru až pro prováděcí dokumentaci, hledaní optimalizací tzv Value engineering,

- Organizace tendru na dodavatele stavby, projektanta a dalších účastníků procesu, zpracování zadávací dokumentace, zpracování procurement strategy – tj. návrh vhodného dodavatelského řetězce.

- Bankovní monitoring - zpracování reportů pro banku v rámci realizace projektu.

- Komplexní cost magament v rámci realizace - řízení nákladů ve fázi realizace, změnové řízení, fakturace, reporting, forecasting, nastavení procesů apod.

- Zpracování odhadu nákladů na opravy, údržbu, CAPEX.

- Zpracování různých analýz, reportů a celková kooperace se všemi účastníky projektu.

- Znalost stavebních nákladů, legislativy, procesů..

SW

- CDE a BIM - orientace a znalosti.

- KROS /RTS/CALLIDA apod. - orientace a znalosti.

- MS Office – práce zejména excel, word, Teams, power point a další.

Další požadavky

- Vedení jednání, vyjednávání s dodavateli, projektanty, interní vedení lidí

- Analytické, organizační a komunikační schopnosti

Nabídka:

Výborné platové ohodnocení + široká škála zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravné, životní pojištění, mezinárodní vzdělávání, bonus dle ročních výsledků, atp.).

Hezké kanceláře, ne open space, příjemné pracovní prostředí.

Zázemí stabilní společnosti, která dělá zajímavé projekty včetně těch mezinárodních.

Možnost profesního a kariérního rozvoje.

Work-life balance.

Nástup dle dohody.

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas, aby společnost LD Human Resources s.r.o., IČ: 24275336 zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a to až do odvolání písemnou formou. Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.