Vedoucí nákupu
Nabízím práci
Heimstaden s.r.o.
28. října 3346/91, Ostrava
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Prodej a obchod
Nabízím práci
31. 8. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme zkušeného lídra, který dokáže řídit nákupní procesy nejen z pohledu operativy, ale především z pohledu strategie a dlouhodobého rozvoje. Hledáme osobnost, která umí vést lidi, orientuje se v komplexních nákupních procesech a má zkušenost s fungováním ve větší organizaci či korporátu. Pokud hledáte roli, kde budete mít skutečný vliv na výsledky firmy a zároveň možnost spolupracovat na strategických projektech, pak čtěte dál.
Co Vás na pozici čeká:
- Vedení a rozvoj nákupního týmu – motivace lidí, nastavování cílů a odpovědnosti, mentoring.
- Strategické řízení nákupních procesů – příprava a realizace výběrových řízení v souladu s korporátními standardy a compliance.
- Odpovědnost za nákupy v řádu stovek milionů korun – klíčové komodity pro výstavbu a rekonstrukce bytových domů (materiály, vybavení, suroviny).
- Vyjednávání s klíčovými dodavateli – uzavírání rámcových smluv, dlouhodobé vztahy, řízení rizik a kvality.
- Podpora finančního řízení projektů – příprava kalkulací, rozpočtů a podkladů pro controlling.
- Monitoring trhu a optimalizace nákupní strategie – hledání inovativních řešení, implementace best practices.
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními - mj. realizace, projektové řízení, finance, korporátní back office.
- Reporting vedení společnosti a korporátu – komunikace v češtině i angličtině.
Co od Vás požadujeme:
- VŠ vzdělání (ekonomické, technické nebo stavební obory výhodou).
- Minimálně 5 let zkušeností v oblasti nákupu, z toho část na vedoucí pozici.
- Praxi z větší společnosti nebo mezinárodního prostředí, znalost korporátních procesů.
- Prokazatelné zkušenosti s řízením nákupů v desítkách až stovkách milionů korun.
- Výborné vyjednávací dovednosti a schopnost strategického myšlení.
- Znalost angličtiny na úrovni B2 (každodenní komunikace se zahraničními kolegy).
- Dobrá orientace v nákupních systémech, MS Office, případně ERP
- Řidičský průkaz sk. B.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci v centru Ostravy v moderních kancelářích
- Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9-14)
- Možnost občasné práce z domu
- Týden dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní)
- Roční výkonnostní odměnu ve výši jedné měsíční mzdy
- Množství benefitů vycházejících z kolektivní smlouvy (stravenky, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, apod.)
- Množství firemních akcí i školení
Pokud Vás pozice zaujala a chtěli byste se stát součástí našeho týmu, zašlete nám Váš životopis.