Vedoucí nákupu

Nabízím práci
Jméno/Firma
Heimstaden s.r.o.
Pracoviště
28. října 3346/91, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
31. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme zkušeného lídra, který dokáže řídit nákupní procesy nejen z pohledu operativy, ale především z pohledu strategie a dlouhodobého rozvoje. Hledáme osobnost, která umí vést lidi, orientuje se v komplexních nákupních procesech a má zkušenost s fungováním ve větší organizaci či korporátu. Pokud hledáte roli, kde budete mít skutečný vliv na výsledky firmy a zároveň možnost spolupracovat na strategických projektech, pak čtěte dál.

Co Vás na pozici čeká:

  • Vedení a rozvoj nákupního týmu – motivace lidí, nastavování cílů a odpovědnosti, mentoring.
  • Strategické řízení nákupních procesů – příprava a realizace výběrových řízení v souladu s korporátními standardy a compliance.
  • Odpovědnost za nákupy v řádu stovek milionů korun – klíčové komodity pro výstavbu a rekonstrukce bytových domů (materiály, vybavení, suroviny).
  • Vyjednávání s klíčovými dodavateli – uzavírání rámcových smluv, dlouhodobé vztahy, řízení rizik a kvality.
  • Podpora finančního řízení projektů – příprava kalkulací, rozpočtů a podkladů pro controlling.
  • Monitoring trhu a optimalizace nákupní strategie – hledání inovativních řešení, implementace best practices.
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními - mj. realizace, projektové řízení, finance, korporátní back office.
  • Reporting vedení společnosti a korporátu – komunikace v češtině i angličtině.

Co od Vás požadujeme:

  • VŠ vzdělání (ekonomické, technické nebo stavební obory výhodou).
  • Minimálně 5 let zkušeností v oblasti nákupu, z toho část na vedoucí pozici.
  • Praxi z větší společnosti nebo mezinárodního prostředí, znalost korporátních procesů.
  • Prokazatelné zkušenosti s řízením nákupů v desítkách až stovkách milionů korun.
  • Výborné vyjednávací dovednosti a schopnost strategického myšlení.
  • Znalost angličtiny na úrovni B2 (každodenní komunikace se zahraničními kolegy).
  • Dobrá orientace v nákupních systémech, MS Office, případně ERP
  • Řidičský průkaz sk. B.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci v centru Ostravy v moderních kancelářích
  • Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9-14)
  • Možnost občasné práce z domu
  • Týden dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní)
  • Roční výkonnostní odměnu ve výši jedné měsíční mzdy
  • Množství benefitů vycházejících z kolektivní smlouvy (stravenky, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, apod.)
  • Množství firemních akcí i školení

Pokud Vás pozice zaujala a chtěli byste se stát součástí našeho týmu, zašlete nám Váš životopis.