Provozní vedoucí - koordinátor/ka úklidu a provozu ve zdravotnickém zařízení

Nabízím práci
Jméno/Firma
Soukromá klinika LOGO s.r.o.
Pracoviště
Brno
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 9. 2025

O pozici

  • pro naše pracoviště v Brně 

Neustále zdokonalujeme služby a rosteme.

Hledáme kolegu / kolegyni na pozici Provozní vedoucí - koordinátor/ka úklidu a provozu ve zdravotnickém zařízení do skvělého týmu lidí, jejichž přirozeností je chuť pomáhat na vysoce profesionální úrovni našim klientům a zároveň jsou to skvělí parťáci, kamarádi pro své kolegy.

Kdo jsme?

Soukromá klinika LOGO s.r.o., byla založena jako specializované zdravotnické zařízení na diagnostiku a terapii vad řeči, hlasu a sluchu. Postupně se rozvíjela tak, že v současné době je zde poskytována komplexní péče v odbornostech - foniatrie, ORL, logopedie, psychologie, psychiatrie, neurologie, interní lékařství , fyzioterapie a ergoterapie.

Motto kliniky LOGO zní: "Společně pomáháme". 

Hledá se Provozní vedoucí - koordinátor/ka úklidu a provozu ve zdravotnickém zařízení

  • Máte smysl pro detail a vidíte příležitost ke zlepšení i tam, kde je jiní nevidí?

  • Vnímáte pravdila tak, že usnadňují lidem život a je dobré je respektovat?

  • Umíte v klidu a konstruktivně zvládnout i náročnou komunikaci?

  • Hledáte práci, kde budete mít každodenní přehled nad pořádkem a budete posilovat dobré mezilidské svaly?

  • Baví Vás organizovat, plánovat a být v kontaktu s lidmi napříč týmem? Pak jste to možná Vy, kdo u nás může zastávat pozici provozně technický/technická vedoucí s přesahem do obchodní činnosti.

Náplní Vaší práce bude:

  • Budete dohlížet na úklid a údržbu - povedete tým pracovnic a pracovníků, zajistíte, aby vše fungovalo, jak má, a naše prosředí zdravotnického zařízení bylo vždy příjemné a bezpečné.

  • Nastavíte a budete udržovat pravidla provozu - aby se všichni v našem zařízení cítili jistě a věděli, co kdy a jak.

  • Budete zlepšovat vnitřní organizaci - hledat cesty, jak práci dělat lépe a jednodušeji.

  • Budete spolupracovat při rekonstrukcích a úpravách prostor - s dodavateli i kolegy.

  • Budete mít na starost pronájem školicí místnosti - komunikaci se zájemci, domluvu termínů, základní agendu k pronájmu a k přípravě místnosti.

  • Každodenní komunikace bude Vaším hlavním nástrojem - s vedením, kolegy, úklidovým týmem i externími partnery.

  • Dohled nad nastavenými principy a pravidly bezpečného provozu.

  • Spolupráce při případných stavebních úpravách v budově

Koho hledáme:

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru - není nezbytnou podmínkou

  • Kolegu/kolegyni, který/á se nebojí odpovědnosti a umí koordinovat tým s citem i rozhodností

  • Někoho, kdo je pečlivý, praktický a má organizačnís schopnosti

  • Uvítáme zkušenost z obchodně-provozní oblasti

  • Výhodou je praxe na obdobné pozici provozní vedoucí v ubytovacím nebo zdravotnickém zařízení

  • Potřebná je i velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office (MS Excel)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • atmosféru lidskosti a laskavosti

  • smysluplnou práci ve firmě, která dlouhodobě pomáhá lidem

  • příjemné pracovní prostředí se skvělými kolegy s ochotou pomáhat

  • možnost získání nebo prohloubení znalostí ve zdravotnickém prostředí

  • výtečné obědy v místě pracoviště za zvýhodněnou cenu

  • Multisport karta pro sport a relaxaci

  • zvýhodněný nákup firemních produktů

  • účast na společenských akcích

  • zázemí několikrát oceněné české společnosti

Oslovila Vás naše nabídka? Stačí vyplnit formulář na našich stránkách, přiložit Váš životopis a my se Vám rádi ozveme.