REAL ESTATE DEVELOPMENT PROJECT MANAGER

Nabízím práci
Jméno/Firma
TKC Real Estate a.s.
Pracoviště
Na Florenci 2139/4, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Stavebnictví a reality
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

O TKC Group

Zaměřujeme se především na budování prémiových nemovitostí. Ústředním bodem naší filozofie je zákazník, pro kterého tvoříme nový domov. Naší vášní je tvoření ideální kombinace, do které patří kvalitní architektura, design, udržitelnost i chytré technologie. Výsledkem našich projektů je proto elegantní bydlení v jedinečných nemovitostech a na těch nejlepších adresách. Ve všech projektech si zakládáme na komplexním přístupu. Důležitý je přitom náš vlastní autorský otisk, který vkládáme do staveb i rekonstrukcí. Součástí TKC Group je proto zkušený tým stavitelů, architektů a interiérových designérů, do kterého aktuálně hledáme novou posilu na pozici Real Estate project manager.

Co Vás čeká:

  • Zajišťování projektového řízení, příprava a realizace nemovitostních projektů od počáteční fáze vývoje potvrzené akvizice až po kolaudaci dokončeného projektu, včetně předání a převzetí projektu konečnými uživateli
  • Vypracování strategie přípravy a realizace jednotlivých projektů v oblasti nemovitostí, dohled a kontrola dodržování metodických postupů v jednotlivých fázích v rámci projektového týmu
  • Příprava a kontrola harmonogramu projektu, příprava a kontrola budgetu projektu apod.
  • Kontrolování kvality vykonaných prací
  • součinnost při odstraňování vad, nedodělků a při reklamačních řízeních
  • Spolupracování se stavebními projektanty a stavebním dozorem.
  • Spolupráce s architekty při řešení interiérů
  • Zasílání cenových poptávek potenciálním dodavatelům.
  • Vedení jednání s dodavateli a jejich výběr ve spolupráci s investory.
  • Spolupracování při přebírání stavebních děl.
  • Blízká spolupráce s investory a pravidelný reporting
  • Blízká spolupráce s marketingovým a obchodním oddělením

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Samostatnost a spolehlivost
  • Organizační a time-managementové dovednosti
  • Výborná znalost češtiny či slovenštiny, angličtina výhodou
  • Vynikající komunikační a organizační schopnosti (písemné i ústní)
  • Asertivita v komunikaci s klienty/investory/generálními dodavateli a schopnost vyjednávat
  • Analytické dovednosti a schopnost navrhovat řešení
  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič

Co vám můžeme nabídnout

  • Rozmanitou práci na stavbách výhradně prémiových rezidenčních nemovitostí
  • Kancelář v reprezentativních prostorách v budově Masaryčky
  • Zázemí a reference silné společnosti
  • Odpovídající ohodnocení
  • Pracovní telefon, počítač aj.
  • Řadu benefitů (5 týdnů dovolené, narozeninové volno, prodloužené víkendy, Multisport kartu aj.)
  • Flexibilní plánování pracovního času
  • Svobodu a důvěru v plnění svěřených úkolů
  • Nástup ihned, případně dohodou