ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK NA ODDĚLENÍ MEZINÁRODNÍ KAMIONOVÉ DOPRAVY

Nabízím práci
Jméno/Firma
GTL, spol. s r.o.
Pracoviště
Řecká 1107, Nehvizdy
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V MEZINÁRODNÍ KAMIONOVÉ DOPRAVĚ

Do našeho týmu hledáme spolehlivou kolegyni či kolegu, která/ý nám pomůže s administrativou.

Zkušenosti v oboru nejsou potřeba, vše vás naučíme. Co je ale důležité už na začátku, je samostatnost, zodpovědnost a chuť přemýšlet v souvislostech. Logistika je dynamická a často přináší nečekané situace – právě v tom je ale její kouzlo. Každý den se setkáte s novými výzvami, které je potřeba zvládnout. My vám dáme všechny nástroje i podporu, ale bude na vás, abyste si práci postupně vzali za svou a posouvali se dál, třeba klidně až k samostatnému řízení přeprav.

Jsme stabilní firma, která se v logistice pohybuje už přes 30 let. Díky dlouholetým zkušenostem stále rosteme a vyvíjíme se – a stejně tak rádi pomůžeme v růstu i vám. Nabízíme zázemí, na které se můžete spolehnout, a tým, kde si lidé navzájem kryjí záda.

Co budete mít na starosti:

- Administrativní podporu oddělení – zapisování dat, práce s interním systémem, vytváření a správa

podkladů k přepravám

- Komunikace se zákazníky, partnery, dopravci

- Práce s dokumenty – kontrola, úpravy a ukládání dokladů

- Vlastní rozvoj – až budete chtít, naučíme vás řídit přepravy od A do Z


Co potřebujete mít:

- Znalost českého jazyka

- Angličtinu na komunikativní úrovni (slovem i písmem)

- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)

- Schopnost si správně rozvrhnout priority a organizovat si práci

- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit se různým kulturám

- Otevřenost k učení – chyby berete jako součást růstu a umíte se z nich poučit

- Praxe v oboru dopravy výhodou, ale pokud ji nemáte, rádi vás vše naučíme

Nabízíme Vám:

- Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí

- Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování i v průběhu pracovního

poměru

- Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, jazykové kurzy, školení

- Neformální firemní kulturu, moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv

- Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné čtvrtletní bonusy, jejichž výši

můžete ovlivnit)

- Příspěvek na penzijní připojištění

- Mobilní telefon i k soukromým účelům

- 5 týdnů dovolené + 4 sick day

- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím

- Multisport kartu

- Vlastní fitness a wellness přímo v areálu

- Vybavenou kuchyň s jídelnou

- Po zaučení v případě nutnosti možnost pracovat z domova

Pracovní doba:

Pracovní doba je flexibilní, ale potřebujeme, abyste začínali mezi 7:00–8:00. Během týdne můžete končit už ve 14:00, v pátek je potřeba zůstat do 15:00.