asistent/ka starostky
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce
Budete zajišťovat administrativní a organizační agendu starostky, připravovat podklady pro její jednání a pomáhat jí s plánováním denního programu. Nedílnou součástí bude také komunikace jak uvnitř úřadu s ostatními odbory, zastupiteli a zaměstnanci, tak navenek s občany, institucemi a partnery. Budete se podílet na plánování a realizaci významných projektů a akcí, připravovat různé materiály a prezentace a poskytovat neopomenutelnou podpůrnou činnost v rámci úřadu i celé městské části.
Požadované vzdělání
Min. středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadavky
Osobnost, kterou hledáme, by měla mít přirozený smysl pro zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti. Důležité je také profesionální a vstřícné vystupování, neboť budete v úzkém kontaktu s veřejností a často prvním místem, kam se občané nebo partneři obracejí se svými požadavky či dotazy. Tato pozice vyžaduje rovněž časovou flexibilitu pro případ neplánovaných pracovních úkolů či nutnosti účastnit se obecních setkání a jednání mimo běžnou pracovní dobu.
Osobnostní předpoklady pro výkon sjednaného druhu práce
- vynikající komunikační dovednosti v písemném i ústním projevu (bezchybná čeština),
- dobré organizační schopnosti,
- analytické myšlení a dovednosti,
- předpoklady k týmové i samostatné práci,
- znalost nástrojů digitální komunikace,
- přesnost, spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu (schopnost v klidu řešit konfliktní situace), pečlivost.
Co uvítáme
- praxe v oboru požadované práce ve státní správě a samosprávě,
- znalost práce s IS GINIS nebo v systémech obdobných, spisová služba,
- uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet).
Co Vám nabízíme
- 5 týdnů dovolené,
- 5 „sick days“,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- stravenky,
- karta MultiPass Card,
- podpora dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
- příjemné pracovní prostředí.
Termín nástupu a pracovní poměr
Nástup ihned nebo dohodou, pracovní poměr na dobu neurčitou.