Koordinátor zpracování zakázek

Nabízím práci
Jméno/Firma
NEECO s.r.o.
Pracoviště
Šaldova 425/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš získat zkušenosti v administrativě a využít při tom znalost angličtiny? Do našeho týmu, který připravuje nacenění zakázek, hledáme Koordinátora zpracování zakázek (Ordering coordinator).

Jak bude vypadat tvůj pracovní den v Neeco????

  • Budeš komunikovat s klienty ohledně úprav objednávky
  • Zajistíš administrativní podporu týmu
  • Budeš zadávat data do interního systému
  • Zkontroluješ správnost nových objednávek od klientů
  • Budeš komunikovat s kolegy z ostatních týmů a ověřovat si s nimi možnosti realizace zakázky či dostupnost zboží
  • Časem se budeš podílet i na naceňování jednoduchých zakázek

Jsi ten pravý/ta pravá pokud ????

  • Máš angličtinu minimálně na středně pokročilé úrovni, hlavně v písemné formě
  • Máš nějaké zkušenosti s administrativou
  • Tě baví detaily a chceš mít všechno v pořádku
  • Jsi ochotný/á se učit nové znalosti a dovednosti

Na co se u nás můžeš těšit ????

  • Každodenní občerstvení přímo v kanceláři ????
  • 5 týdnů dovolené a 4 sick days ⛱️
  • Home office na pár dní v týdnu ????
  • Vzdělávací kurzy včetně intenzivní jazykové výuky ????
  • Hrazené vstupy na sportoviště ⚽
  • Psychologická pomoc zdarma ????
  • Neformální prostředí, ve kterém si všichni tykají a ve kterém jsou domácí mazlíčci vítáni ????
  • Smlouvu na dobu určitou. Po roce a po vzájemné dohodě prodloužení na dobu neurčitou ????

Zaujali jsme tě? Neváhej a pošli nám životopis. S radostí se ti ozveme zpátky a pozveme tě na osobní schůzku, na které budeme mít možnost se lépe vzájemně poznat.

Těšíme se na tebe.


Neeco Team