Koordinátor zpracování zakázek
Nabízím práci
NEECO s.r.o.
Šaldova 425/12, Praha
Plný
Základní
Angličtina, Čeština
Administrativa
Nabízím práci
1. 9. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš získat zkušenosti v administrativě a využít při tom znalost angličtiny? Do našeho týmu, který připravuje nacenění zakázek, hledáme Koordinátora zpracování zakázek (Ordering coordinator).
Jak bude vypadat tvůj pracovní den v Neeco????
- Budeš komunikovat s klienty ohledně úprav objednávky
- Zajistíš administrativní podporu týmu
- Budeš zadávat data do interního systému
- Zkontroluješ správnost nových objednávek od klientů
- Budeš komunikovat s kolegy z ostatních týmů a ověřovat si s nimi možnosti realizace zakázky či dostupnost zboží
- Časem se budeš podílet i na naceňování jednoduchých zakázek
Jsi ten pravý/ta pravá pokud ????
- Máš angličtinu minimálně na středně pokročilé úrovni, hlavně v písemné formě
- Máš nějaké zkušenosti s administrativou
- Tě baví detaily a chceš mít všechno v pořádku
- Jsi ochotný/á se učit nové znalosti a dovednosti
Na co se u nás můžeš těšit ????
- Každodenní občerstvení přímo v kanceláři ????
- 5 týdnů dovolené a 4 sick days ⛱️
- Home office na pár dní v týdnu ????
- Vzdělávací kurzy včetně intenzivní jazykové výuky ????
- Hrazené vstupy na sportoviště ⚽
- Psychologická pomoc zdarma ????
- Neformální prostředí, ve kterém si všichni tykají a ve kterém jsou domácí mazlíčci vítáni ????
- Smlouvu na dobu určitou. Po roce a po vzájemné dohodě prodloužení na dobu neurčitou ????
Zaujali jsme tě? Neváhej a pošli nám životopis. S radostí se ti ozveme zpátky a pozveme tě na osobní schůzku, na které budeme mít možnost se lépe vzájemně poznat.
Těšíme se na tebe.
Neeco Team