PR Client Manager se zaměřením na healthcare
O pozici
Chceš rozvíjet svou kariéru v public relations v prostředí jedné z největších světových PR firem? Bavila by tě komunikace pro největšího světové healthcare firmy? Pojď nám pomáhat s plánováním a realizací komunikačních kampaní pro přední české i zahraniční značky!
Připoj se do našeho týmu a inspiruj se od nejlepších lokálních i zahraničních expertů na public relations, public affairs a marketingovou komunikaci.
Do našeho týmu hledáme klientského manažera (ku), který má rád různorodou práci, baví ho řídit menší i větší projekty, připravovat a vést komunikační kampaně pro klienty, komunikovat s médii, psát články a tiskové zprávy a být každodenním kontaktem pro naše klienty.
Co budeš mít na starost?
Zodpovědnost za obsluhu klientů korporátního PR týmu, primárně v oblasti healthcare.
Projektové řízení komunikačních kampaní - od nápadu po realizaci. Integrované komunikační strategie - články, videa, sociální sítě, mediální prostor, tiskové zprávy.
Spolupráce s médii - komunikace s médii, organizace tiskových aktivit, media relations.
Spolupráce se seniorními kolegy - media relations, influencer marketing, grafika, copywriting, videomaking.
Vedení malého týmu juniorních kolegů.
Co bys měl(a) umět a znát?
Samozřejmostí jsou manažerské dovednosti včetně schopnosti delegovat. Očekáváme drive, zápal pro práci na svěřených kampaních, touhu hledat nové a neotřelé přístupy a prozákaznické business myšlení.
Samostatnost, pečlivost a důslednost, schopnost dodržovat dohody a termíny je must-have.
Určitě se ti bude hodit předchozí zkušenost z agentury, pacientské organizace nebo z médií a základní orientace v healthcare odvětví a souvisejících regulací. Bez angličtiny slovem i písmem to u nás také nejde.
Potěší nás vybudované vztahy s médii v oblasti healthcare a dobré prezentační dovednosti.
A proč spolupracovat právě s námi?
Máš jedinečnou možnost nahlédnout do fungování mezinárodní agentury a stát se její součástí. V našem týmu tě jistě potěší přátelská atmosféra a lidský přístup.
Při vytváření kampaní můžeš naplno rozvinout své kreativní nebo strategické myšlení. Každý den můžeš zapojit své mozkové závity pro některou z velkých značek, o které se staráme.
Můžeš rozjet vlastní interní projekty a stát se jedním z tahounů našich interních practice groups, v rámci, kterých sledujeme poslední trendy na trhu, sdílíme zkušenosti a znalosti napříč týmy a vyvíjíme nové produkty či postupy.
Budeš mít možnost nadále rozvíjet své profesní znalosti díky naší vzdělávací FH Academy i programu zahraničních stáží v některé z našich poboček po celé Evropě.
Naše kancelář nabízí řadu možností pro práci i odpočinek. Kromě standardních pracovních míst, je možnost využít několika chill-out zón s pohovkami, tak i kavárnu či tělocvičnu přímo v budově. Pokud rád jezdíš do práce na kole, potěší tě kolárna.
Jsme dog a children friendly, takže je u nás občas i pěkně živo. Pro sladění osobního a pracovního života se nám osvědčil poměr 3 dny v kanceláři a 2 dny na home-office.