Konzultant/ka technické zákaznické péče

Nabízím práci
Jméno/Firma
GRiT, s.r.o.
Pracoviště
Provaznická 2923/16, Opava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
2. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Použij své komunikační a technické dovednosti v IT světě! Staň se Konzultantem technické zákaznické péče v naší společnosti. První krok do tvé IT kariéry v oblasti EDI komunikace.

Proč by Tě pozice měla zajímat?

  • Příležitost k růstu: Naše pozice Konzultanta je skvělým začátkem pro tvoji cestu v oblasti IT. Nevadí, že nemáš zkušenosti! U nás získáš cenné know-how a můžeš směle nastartovat svůj odborný růst.
  • Spojení IT a komunikace: Otevři si dveře do IT kariéry a rozviň své komunikační dovednosti. Mluvíš a píšeš plynně anglicky? Výborně, v naší společnosti budeš hrát důležitou roli v komunikaci nejen s klienty z Čech a Slovenska, ale i několika dalších evropských zemí.
  • Technologické dobrodružství: Připrav se na zajímavé výzvy v moderním a zajímavém prostředí. Každý den se naučíš něco nového, a navíc máš možnost podílet se na vývoji našeho produktu ORiON.


Pracovní den vypadá takto:

  • Jste oporou pro klienty: Komunikujeme s klienty z Česka, Slovenska a dalších evropských zemí, abychom vyřešili jejich technické problémy. Pomoc poskytuješ po e-mailu, telefonu, chatu nebo prostřednictvím tiketovacího systému.
  • Řídíš proces: Zaznamenáváte řešení do interního systému a sledujete otevřené požadavky, aby byly vždy vyřešeny včas a efektivně.
  • Rozvíjíš se v týmu: Každý den máte příležitost učit se nové věci a společně s týmem se posouvat vpřed v oblasti EDI komunikace.
  • Se zákazníky komunikujeme od 8 do 16 hodin – tomu se přizpůsobuje i pracovní doba týmu. Když ale potřebuješ někdy přijít později, odejít dřív, v týmu se dá vždycky domluvit.

 
Co od tebe potřebujeme:

  • Komunikační dovednosti: Plynulá angličtina pro komunikaci se zákazníky.
  • Technické nadšení: Zájem o nové technologie a chuť učit se nové věci.
  • Proaktivita: Jsi odhodlaný/á s úsměvem řešit technické výzvy.
  • Týmový duch: Umíš naslouchat a rád/a spolupracuješ s kolegy.
  • Klíčové vlastnosti: Jsi spolehlivý/á a pečlivý/á. Nelekneš se nových výzev a zákazník je pro Tebe na prvním místě.

Co Ti můžeme nabídnout:

  • Na fajn tým pod vedením Peti, vedoucího týmu zákaznické péče a jeho tří konzultantů pro systém ORiON.???? V Brně sídlí další dva konzultanti.
  • Nejen na zákaznické péči panuje příjemná neformální kultura s otevřenou komunikací, a kde si všichni tykáme.
  • Místo, kde můžeš růst, realizovat své vize a dělat práci, která tě opravdu baví.
  • Příjemné kanceláře ve středu města, s výbornou kávou samozřejmě. (Sídlo firmy je v Brně, stejně jako část týmu, takže i na občasný výlet dojde).
  • Možnost home office (není to sprosté slovo ????), ale počítej až po zaučení.
  • Balíček benefitů – týden volna navíc, sick days, stravenkový paušál, firemní výuka angličtiny/němčiny, příspěvky na životní nebo penzijní pojištění nebo benefitní kartu UP (eBenefity)či Multisportka, finanční příspěvky při významných životních událostech nebo pracovních výročí.
  • Pravidelné firemní akce (jarní teambuilding, vánoční večírek).