referent/ka správy majetku (2 místa)
O pozici
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme 2 nové kolegy či kolegyně na pozici referent/referentka správy majetku v odboru hospodaření s majetkem.
Jaká bude Vaše náplň práce
příprava majetkoprávního vypořádávání pozemků zastavěných komunikacemi a dalšími stavbami hl. m. Prahy
kompletní příprava smluv
vedení evidence pozemků a jejich využívání
provádění místních šetření v oblasti pozemků, zajišťování právní a technické dokumentace
správa pozemků ve vlastnictví hl. m. Prahy
zajišťování nárokových a nenárokových převodů vymezeného majetku státu na hl. m. Prahu v návaznosti na novelu zákona o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích
kontrolní činnost, včetně návrhu řešení a opatření
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
vzdělání VŠ Bc. nebo VOŠ
znalost problematiky hospodaření s obecním majetkem včetně jeho komerčního využití
znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365, internet)
dobré komunikační schopnosti, dobrá úroveň písemného projevu
pečlivost
výhodou znalost zákona o hlavním městě Praze, zákona o svobodném přístupu k informacím, zákona o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích
Co Vám můžeme nabídnout
platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
pracoviště v centru Prahy
podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
možnost využití Multisport karty
příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXX0KUV%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXX0KUV/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_SM_1242_3734_VR109-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 10. září 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.