Manažer/ka obchodního týmu

Nabízím práci
Jméno/Firma
Keraservis Group a.s.
Pracoviště
Kaštanová 515/125a, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
2. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již 25 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky.

Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 250+ mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů.

Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále otevírá pozici Manažera/ky obchodního týmu, který/á bude řídit, motivovat a rozvíjet tým obchodníků a zároveň aktivně vyhledávat nové příležitosti pro růst firmy. Hlavním cílem pozice je růst výkonu i lidí – pomoci obchodníkům posunout jejich kariéru a zajistit, aby pobočka stabilně plnila obchodní cíle.

Hledáme k sobě kolegu/kolegyni, který/á bude zodpovídat za obchodní výsledky, vedení a podporu týmu a zajistí stabilní růst obratu i spokojenost našich zákazníků. Rádi bychom přivítali člověka, který má rád výzvy a obchodní dynamiku, je zodpovědný, má tah na branku, je férový týmový hráč, organizovaný, systematický, má zkušenosti s rozvojem týmu a odbornost s řízením obchodních procesů.

Co požadujeme?

  • Rozsáhlé zkušenosti v obchodu (B2B) a vyjednávání min. 3 roky
  • Zkušenosti s vedením a rozvojem týmu jsou podmínkou
  • Analytické myšlení a dobrá schopnost rozpoznat příležitost
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Schopnost motivovat a vést prodejní tým
  • Schopnost samostatně hledat řešení a nastavovat jasná pravidla
  • Silnou osobnost s odolností vůči stresu se schopností se efektivně rozhodovat
  • Výbornou znalost jakéhokoliv informačního systému (znalost programu Odoo výhodou)
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co budete dělat?

  • Identifikace nových obchodních příležitostí
  • Zabezpečení celého procesu zakázky
  • Rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky
  • Vedení, podpora a rozvoj prodejního týmu
  • Nastavování a vylepšování procesů, inovace
  • Zodpovědnost za výsledky prodejního týmu, jejich vyhodnocování a prezentace nejvyššímu vedení

Co můžete očekávat?

  • Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem
  • Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách v Brně na Kaštanové
  • Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí
  • Dovolenou navíc, která se vám zvyšuje s odpracovanými roky
  • 2 dny sick days
  • Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy
  • Vzdělávání pro zvyšování kvalifikace
  • Podpora dalšího profesního a osobního rozvoje
  • Stravenkový paušál
  • Multisport kartu po roce spolupráce
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy

Zaujala vás pozice? Spojte se s námi! Pokud hledáte novou výzvu a chcete být součástí stabilní firmy s velkými plány, napište nám s vaším životopisem a my se vám ozveme s dalším postupem.