Manažer/ka obchodního týmu
O pozici
Pracovní nabídka
Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již 25 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky.
Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 250+ mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů.
Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále otevírá pozici Manažera/ky obchodního týmu, který/á bude řídit, motivovat a rozvíjet tým obchodníků a zároveň aktivně vyhledávat nové příležitosti pro růst firmy. Hlavním cílem pozice je růst výkonu i lidí – pomoci obchodníkům posunout jejich kariéru a zajistit, aby pobočka stabilně plnila obchodní cíle.
Hledáme k sobě kolegu/kolegyni, který/á bude zodpovídat za obchodní výsledky, vedení a podporu týmu a zajistí stabilní růst obratu i spokojenost našich zákazníků. Rádi bychom přivítali člověka, který má rád výzvy a obchodní dynamiku, je zodpovědný, má tah na branku, je férový týmový hráč, organizovaný, systematický, má zkušenosti s rozvojem týmu a odbornost s řízením obchodních procesů.
Co požadujeme?
- Rozsáhlé zkušenosti v obchodu (B2B) a vyjednávání min. 3 roky
- Zkušenosti s vedením a rozvojem týmu jsou podmínkou
- Analytické myšlení a dobrá schopnost rozpoznat příležitost
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Schopnost motivovat a vést prodejní tým
- Schopnost samostatně hledat řešení a nastavovat jasná pravidla
- Silnou osobnost s odolností vůči stresu se schopností se efektivně rozhodovat
- Výbornou znalost jakéhokoliv informačního systému (znalost programu Odoo výhodou)
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co budete dělat?
- Identifikace nových obchodních příležitostí
- Zabezpečení celého procesu zakázky
- Rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky
- Vedení, podpora a rozvoj prodejního týmu
- Nastavování a vylepšování procesů, inovace
- Zodpovědnost za výsledky prodejního týmu, jejich vyhodnocování a prezentace nejvyššímu vedení
Co můžete očekávat?
- Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem
- Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách v Brně na Kaštanové
- Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí
- Dovolenou navíc, která se vám zvyšuje s odpracovanými roky
- 2 dny sick days
- Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy
- Vzdělávání pro zvyšování kvalifikace
- Podpora dalšího profesního a osobního rozvoje
- Stravenkový paušál
- Multisport kartu po roce spolupráce
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Zaujala vás pozice? Spojte se s námi! Pokud hledáte novou výzvu a chcete být součástí stabilní firmy s velkými plány, napište nám s vaším životopisem a my se vám ozveme s dalším postupem.