PR Manager – medior do FYI Prague ????
O pozici
Pracovní nabídka
Už máš pár let zkušeností s PR a chceš jít do týmu, kde se to dělá pořádně? Baví tě hledat řešení tam, kde si jiní neví rady? Umíš převést klientovy komplexní požadavky do jasného plánu a postarat se, aby se věci dotahovaly? Máš spíš blíž k technologiím a ke startupům než k lifestylu?
K nám do FYI Prague hledáme další kolegy, kteří mají v PR silnou osobní ambici a chtějí se podílet na tvorbě strategické komunikace pro klíčové hráče na trhu.
Jak poznáš, že tahle pozice je pro tebe?
✅ Chceš dělat PR smysluplně a být hrdý/á na svou práci.
✅ Cítíš se dobře mezi startupy, technologie pro tebe nejsou sprosté slovo a chápeš principy korporátní komunikace.
✅ Baví tě projekty pro značky, které mají šanci a vliv něco měnit.
✅ Zakládáš si na férových vztazích s klienty.
✅ Hledáš prostředí, kde je stabilní portfolio klientů, ale zároveň prostor pro ambiciózní nápady.
✅ Umíš držet tým pohromadě a udržet klienta i procesy kolem něj v pohodě.
✅ Pečlivost v hlídání a dodržování termínů je hluboce zakořeněna v tvém DNA.
Co tě čeká?
✔️ Hlavní mise: Client service na prvním místě. Budeš hlavní spojkou mezi klientem a agenturními procesy.
✔️ Odpovědnost za PR strategii u ~3 klientů s podporou zkušenějšího supervizora.
✔️ Organizace a plánování – z nesourodých požadavků uděláš jasný plán. Tematický i procesní.
✔️ Screening témat a mediální monitoring – dokážeš se podívat na mediální obraz analytickým okem a navrhnout řešení.
✔️ Identifikace a sestavování atraktivních témat, která zaujmou mediální trh.
✔️ Občasné eventy, grafické výstupy či produkční úkoly tě nerozhodí.
✔️ Procesní spoluřízení kolegů v týmu – ne šéfování, ale navigace, hlídání deadlinů, řešení případných troublů.
Co bys měl/a mít, aby to u nás klaplo?
???????? Min. 2–3 roky zkušeností v PR v agentuře nebo na obdobné pozici.
???????? Schopnost koordinovat práci přímo s klienty a stát se jejich respektovaným partnerem.
???????? Ambici neustále prohlubovat znalosti o klientech, trhu a médiích.
???????? Talent nejen psát, ale i obchodovat s informacemi a tvořit relevantní obsah.
???????? Schopnost budovat vztahy s novináři i dalšími klíčovými hráči v odvětví.
???????? Kreativní, ale strukturovanou duši – přemýšlíš systémově, ale dokážeš věci posouvat dál.
???????? Solidní znalost Word, Excel, PowerPoint. ClickUp tě nemine, tam tě ale zaučíme.
???????? Češtinu na špičkové úrovni a angličtinu pro běžnou komunikaci.
Co ti nabízíme?
???? Odměna 45–55.000 Kč (podle zkušeností).
???? Pracujeme v centru Prahy, jen pár kroků od I. P. Pavlova (#Jugoslavska12).
???? 25 dní volna, abys měl/a čas si odpočinout.
????️♀️ Podporujeme i tvoje fyzické a duševní zdraví – přispíváme na Multisport kartu.
☕ Každý týden čerstvé ovoce, různé snacky a skvělá káva.
???? Pravidelně společně vyrážíme na pivo nebo teambuilding.
Naše DNA
???? Jsme maximálně otevření – sdílíme nejen radosti, ale i starosti.
???? Umíme se navzájem podpořit, když je třeba.
???? Respektujeme své názory a rádi se o věcech v klidu bavíme.
???? Chceme být u klientů ti nejchytřejší v místnosti – rádi přinášíme nápady a řešení.
???? Dobrá práce si zaslouží dobrou odměnu.
???? Nechceme se flákat. Děláme to pro zkušenosti a baví nás profesně růst.
???? Dáva ti to smysl? Pošli nám svůj životopis a my se rádi ozveme!
Chceš se o nás dozvědět víc?
???? Koukni se, jak to u nás vypadá: https://www.facebook.com/fyiprague/posts/268321481961733
???? Zaposlouchej se:
???? PODCAST https://www.youtube.com/watch?v=YmhJDOlDU38 - Honza, Michal a Míša nejen o tom, jak může vypadat kariérní posun ve FYI Prague.
???? INTERVIEW https://youtu.be/NgEv-ja2Ncg - jak vnímáme PR v podání Františka.
???? INTERVIEW https://www.miton.cz/blog/jak-ridit-pr-agenturu-tipy-od-majitelu-agentury-fyi - Honza a František o tom, jak podle nás vypadá spolupráce klienta a agentury.
Seznam se s některými našimi klienty. Komplet všechny je najdeš na www.fyi.cz.
• T–Mobile ????– největší český operátor a digitální lídr
• Uber ???? – firma, která přinesla změnu (nejen) na trh taxislužeb
• Allegro ???? – evropský šampion mezi online tržišti a značka, která rozvířila klidné vody české e-commerce
• Košík.cz ???? – dvojka na trhu online supermarketů
• Bezrealitky.cz ???? – startup, který změnil trh s realitami
• Hedepy ???? – průkopník v oblasti online psychoterapie a zpřístupňování péče o duševní zdraví
• Knihobot ???? – etalon české a brzy i evropské re–commerce, který navždy změnil knižní trh
• Raylyst ???? – expert na solární byznys a nejrychleji rostoucí evropská firma
• Nesnězeno ???? – největší antifood-waste platforma nejen u nás ale i ve střední a východní Evropě