SPECIALISTA TECHNICKÉ PODPORY
O pozici
Pro našeho klienta, SW společnost, která vyvíjí vlastní řešení na vyhledávání, porovnávání a vizualizaci informací z vlastních interních a dále z externích IS, hledáme na posílení týmu nového kolegu.
Náplní práce je:
řešit problémy a požadavky zákazníků, kteří jsou klienty firmy, ať už stávající, nebo nově získaní obchodním oddělením. Cílovou skupinou na straně klientů bývá interní IT oddělení, nebo vedení oddělení, které řešení využívá
aktivně s nimi komunikovat, nečekat, že se ozvou sami, ale umět se ptát
navrhovat optimalizace používaného řešení šitá zákazníkům na míru
navrhovat a implementovat tato nová řešení
spolupracovat s programátory vlastní firmy při řešení komplexnějších problémů, nových řešení (prodiskutuji s klienty požadavky, vyjasním si, co má být cílem, zajdu na svými kolegy, programátory, zeptám se: umíme, budeme moci vyhovět, kolegové navrhnou řešení - je taková spojka mezi klientem a vlastními programátory, která umí mluvit řečí klienta, i neajťáka.)
testovat nové verze software a jejich nasazení u zákazníků
Co očekávají?
především kladný vztah k informačním technologiím a předchozí praxi v IT (např. správa systémů, technická podpora atd.)
mají požadavek, aby člověk byl stabilní typ a příliš nestřídal předchozí zaměstnání - kolegové jsou ve firmě dlouhodobě a pokud by jim někdo nastoupil s cílem, že se tu jen potrénuje, zkusí to, pak budou naštvaní, že zaučují dalšího - čili pozice je dobrá pro člověka, který je stabilní a nebere to jako přestupní můstek. K tomu je třeba říci i b) růst nahoru nebude, organizační struktura je plochá, nad vámi je jen vedoucí oddělení a vedle vás kolegové - obchod, programátoři. V tomto technickém úseku máte cca 8 kolegů.
SŠ/VŠ odpovídajícího směru
dobrá znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem), čeština jako rodný jazyk
schopnost práce v týmu, schopnost aktivně a samostatně spolupracovat s klienty
schopnost řešit problémy na dálku i v místě zákazníků (především Praha, jinam než po Praze se necestuje a necestuje se jinak, než v pracovní době. Většina problémů se dá řešit na dálku, ale někdy je vhodné ukázat obličej a interaktivně řešit požadavky na místě)
pečlivost, svědomitost
znalost OS Windows, Linux, ideálně znalost (stačí základní, ale čím lépe, tím lépe) PowerShell, LUA, SQL. Práce s GIT, Docker/Podman. Práce s XML a JSON. Co neumíte, kolegové doučí, ale platí skutečně čím lépe, tím lépe.
Co Vám za Vaši práci nabídnou:
přátelské prostředí firmy, která si zakládá na neformální komunikaci a dobrých mezilidských vztazích
přístup k pokročilým technologiím s možností podílet se na koncepci vyvíjených produktů a možností odborného růstu
pracoviště u metra Flora, Praha 3; nejpozději od 1.4.2026 Budějovická, Praha 4 stanice metra Pankrác
po dohodě i možnost homeoffice, ale rozhodně pravidelně nepracují z domova. Mají raději, pokud člověk jde denně do firmy a je v týmu s kolegy.
z nabídky benefitů vybíráme: mobilní telefon, notebook, dovolená v délce 5 týdnů, 3 sick days/pololetí, náhrady/stravné, vzdělávací kurzy a občerstvení na pracovišti
mzda je dle praxe, nelze čekat, že člověk s malinkou praxí a menšími znalostmi si sáhne na horní limit.