HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno
O pozici
Společnost MAXPROGRES, s.r.o. vypisuje výběrové řízení na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno
POPIS ČINNOSTI HLAVNÍ ÚČETNÍ
Hlavní účetní zajišťuje kompletní vedení účetnictví v souladu s právními předpisy a standarty. To zahrnuje kontrolu správnosti účetních operací a přípravu účetních závěrek.
Eviduje a zpracovává různé účetní doklady dle popisu práce. Zodpovídá za správnost a úplnost těchto dokladů.
Zodpovídá za veškeré činnosti spojené s interním a externím výkaznictvím, včetně příprav podkladů pro audit a reportování vrcholového managementu.
Organizuje a koordinuje činnosti v účetním oddělení, včetně vedení týmu účetních a zajištění jejich správné práce.
Koordinuje a spolupracuje s externími subjekty, jako jsou daňový poradci, auditoři a finanční úřady.
Zpracování přiznání k DPPO včetně výkazů a přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení.
Hlavní účetní se zabývá složitějšími účetními operacemi a problémovými situacemi, které vyžadují odborné znalosti.
Zodpovídá za vedení účetnictví společnosti a přípravu účetních závěrek všech společností, které účtuje účetní oddělení.
Zajišťuje správnost a transparentnost účetních operací a přispívá k celkovému finančnímu zdraví společnosti.
POPIS ČINNOSTI MZDOVÉ ÚČETNÍ
Zpracování mezd společnosti ve výplatním termínu včetně zaúčtování účetního dokladu, zpracování platebního příkazu pro úhradu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.
Kontrola docházky, výkazu práce a zpracování podkladu pro výdej a zaúčtování paušálu na stravné.
Shromažďování a zadávání podkladů pro zpracování mezd (neschopenky, dovolené a ostatní nepřítomnosti, odměny, srážky z mezd, exekuce, náhrady škod apod.).
Přihlašování a odhlašování zaměstnanců - sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.
Vystavování potvrzení o příjmech a zaměstnání dle požadavků zaměstnanců.
Zpracování ročního zúčtování mezd v souladu s platnými zákony a předpisy.
Zpracování platebního příkazu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
pečlivost a schopnost vést tým
odbornost
spolehlivost
komunikační schopnosti
mít analytické myšlení
POŽADUJEME
středoškolské vzdělání ekonomického směru
praxe na pozici účetní min. 3-5 let
znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů
dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel na úrovni kontingenční tabulky)
znalost zpracování mezd a cestovních náhrad
AJ - základní
bezúhonnost
VÝHODOU
vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
znalost programu SAP, POHODA, TAX, LH21, mzdový systém NUGGET
řidičské oprávnění sk. B
NABÍZÍME
hlavní pracovní poměr dobu neurčitou v české stabilní společnosti
nástup dohodou
možnost kariérního růstu
pracoviště v Brně, kvalitní technické moderní zázemí pobočky společnosti, intenzivní péči během zkušební doby
zajímavé mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce a rozvoji pracovníka, mimořádné odměny za dobře odvedenou práci
benefity:
zapracování kvalifikovanými odborníky s dlouholetou praxí,
dodatečná dovolená,
odborné vzdělávání,
firemní kurzy Anglického jazyka přímo na pracovišti,
firemní sleva od dealera při nákupu soukromého vozidla pro zaměstnance společnosti,
příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě,
stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč/směna,
SIM-karta a zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny,
služební mobil k soukromým účelům, - nápoje zdarma,
slevy na firemní produkty a služby
aj.
Neváhejte, pošlete nám svůj životopis a volejte: personalista@maxprogres.cz, 724 352 322.
Budeme se těšit na osobní schůzku a spolupráci J
Kontakt:
MAXPROGRES, s.r.o.
personalista@maxprogres.cz
Mobil: 724 352 322