ŘEDITEL PRODEJE A SPRÁVY NEMOVITOSTÍ / REAL ESTATE DIRECTOR
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho významného klienta s několikamiliardovým obratem hledáme kandidáta na seniorní roli s prokazatelnou zkušeností s prodejem a správou komerčních i rezidenčních nemovitostí na českém realitním trhu, který povede větší tým realitních obchodníků a převezme zodpovědnost za rozsáhlou agendu prodeje, pronájmů a správu objektů.
HLAVNÍ KOMPETENCE A ZODPOVĚDNOSTI:
- Řízení portfolia vlastních nemovitostí včetně správy a související agendy nájemních smluv, inkas nájmů, komunikace s nájemci, řešení pojistných a servisních událostí.
- Návrh a realizace obchodní strategie a plnění obchodních (prodejních a nájemních) cílů.
- Vyjednávání podmínek prodeje a pronájmů, příprava a kontrola smluvní dokumentace ve spolupráci s právním oddělením.
- Sestavit, motivovat a vést tým realitních obchodníků (nábor, trénink, nastavování KPI pro tým, hodnocení výkonu).
- Monitorování trhu, tvorba analýz a doporučení k optimalizaci portfolia a cenové politiky.
- Spolupráce s interními i externími partnery (makléři, správci budov, dodavatelé, advokáti).
- Reporting managementu společnosti a další.
KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
- Doložitelné zkušenosti s řízením velkých projektů v oblasti prodeje a správy portfolia nemovitostí, nájemní agendou a obchodním vyjednáváním (10+ let praxe).
- Znalost trhu s nemovitostmi a právních aspektů (nájemní smlouvy, obchodní podmínky).
- Silné manažerské a komunikační dovednosti, orientace na výsledky a vedení lidí.
- Manažerské zkušenosti s vedením většího týmu spolupracovníků anebo projektů v oblasti nemovitostí.
- Strategické a analytické myšlení, systematický a organizovaný přístup k řešení úkolů.
- Schopnost analyzovat stávající procesy, stanovovat priority a zavádět změny, případně zvládat krizové řízení.
- Zkušenost se CRM systémy, MS Office.
- VŠ technického anebo ekonomického směru, řidičské oprávnění.
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího; znalost angličtiny na pokročilé úrovni.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Náročnou práci ve stabilní a rostoucí společnosti s možností profesního růstu a rozvoje.
- Prostor pro budování vlastního týmu s celou řadou vlastních rozhodovacích pravomocí a kompetencí.
- Podpora v právních a administrativních agendách.
- Konkurenční mzdové ohodnocení a roční prémie v závislosti na týmových/individuálních výsledcích
- Služební automobil i k soukromému užívání, notebook a mobil.
- Moderní kanceláře v centru Prahy s výbornou dostupností MHD i s parkováním.
- Pružnou pracovní dobu – kombinaci práce v kanceláři a v regionech ČR, možnost částečné práce z domova (home office) a 5 týdnů dovolené.
- Přátelské pracovní prostředí a tým spolupracovníků.
- Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů.
V případě vašeho zájmu o nabízené pracovní místo nám prosíme, zašlete nejpozději do 2 týdnů svůj profesní životopis. Všechny vybrané uchazeče budeme kontaktovat do týdne od obdržení odpovědi. Děkujeme vám za váš zájem o nabízené pracovní místo a těšíme se na Vaši přihlášku.
Zasláním materiálů s Vašimi osobními údaji dáváte společnosti Career Partner s.r.o. souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Vaše osobní materiály budou považovány za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s uvedeným zákonem.