ŘEDITEL PRODEJE A SPRÁVY NEMOVITOSTÍ / REAL ESTATE DIRECTOR

Nabízím práci
Jméno/Firma
Career Partner, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
3. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho významného klienta s několikamiliardovým obratem hledáme kandidáta na seniorní roli s prokazatelnou zkušeností s prodejem a správou komerčních i rezidenčních nemovitostí na českém realitním trhu, který povede větší tým realitních obchodníků a převezme zodpovědnost za rozsáhlou agendu prodeje, pronájmů a správu objektů.

HLAVNÍ KOMPETENCE A ZODPOVĚDNOSTI:

  • Řízení portfolia vlastních nemovitostí včetně správy a související agendy nájemních smluv, inkas nájmů, komunikace s nájemci, řešení pojistných a servisních událostí.
  • Návrh a realizace obchodní strategie a plnění obchodních (prodejních a nájemních) cílů.
  • Vyjednávání podmínek prodeje a pronájmů, příprava a kontrola smluvní dokumentace ve spolupráci s právním oddělením.
  • Sestavit, motivovat a vést tým realitních obchodníků (nábor, trénink, nastavování KPI pro tým, hodnocení výkonu).
  • Monitorování trhu, tvorba analýz a doporučení k optimalizaci portfolia a cenové politiky.
  • Spolupráce s interními i externími partnery (makléři, správci budov, dodavatelé, advokáti).
  • Reporting managementu společnosti a další.

KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:

  • Doložitelné zkušenosti s řízením velkých projektů v oblasti prodeje a správy portfolia nemovitostí, nájemní agendou a obchodním vyjednáváním (10+ let praxe).
  • Znalost trhu s nemovitostmi a právních aspektů (nájemní smlouvy, obchodní podmínky).
  • Silné manažerské a komunikační dovednosti, orientace na výsledky a vedení lidí.
  • Manažerské zkušenosti s vedením většího týmu spolupracovníků anebo projektů v oblasti nemovitostí.
  • Strategické a analytické myšlení, systematický a organizovaný přístup k řešení úkolů.
  • Schopnost analyzovat stávající procesy, stanovovat priority a zavádět změny, případně zvládat krizové řízení.
  • Zkušenost se CRM systémy, MS Office.
  • VŠ technického anebo ekonomického směru, řidičské oprávnění.
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího; znalost angličtiny na pokročilé úrovni.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Náročnou práci ve stabilní a rostoucí společnosti s možností profesního růstu a rozvoje.
  • Prostor pro budování vlastního týmu s celou řadou vlastních rozhodovacích pravomocí a kompetencí.
  • Podpora v právních a administrativních agendách.
  • Konkurenční mzdové ohodnocení a roční prémie v závislosti na týmových/individuálních výsledcích
  • Služební automobil i k soukromému užívání, notebook a mobil.
  • Moderní kanceláře v centru Prahy s výbornou dostupností MHD i s parkováním.
  • Pružnou pracovní dobu – kombinaci práce v kanceláři a v regionech ČR, možnost částečné práce z domova (home office) a 5 týdnů dovolené.
  • Přátelské pracovní prostředí a tým spolupracovníků.
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů.

V případě vašeho zájmu o nabízené pracovní místo nám prosíme, zašlete nejpozději do 2 týdnů svůj profesní životopis. Všechny vybrané uchazeče budeme kontaktovat do týdne od obdržení odpovědi. Děkujeme vám za váš zájem o nabízené pracovní místo a těšíme se na Vaši přihlášku.

Zasláním materiálů s Vašimi osobními údaji dáváte společnosti Career Partner s.r.o. souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Vaše osobní materiály budou považovány za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s uvedeným zákonem.