Personální / HR
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
• Zadávání inzerce, organizace a vedení pohovorů ve spolupráci s vedoucími jednotlivých oddělení (fluktuace cca 3 zam./rok)
• Administrativa spojená se vznikem, zánikem a změnou pracovního poměru
• Objednávání a administrace lékařských prohlídek, vstupních školení, školení zaměstnanců
• Zajišťování BOZP s externím dodavatelem služeb, zajišťování zákonných školení (BOZP +PO, VZV, jeřáby, vazače aj.)
• Chystání podkladů pro mzdy (zpracování docházek, PN, OČR aj.)
• Tvorba přehledů (přehledy nástupů, výstupů, dob určitých, zkušebních, dob aj.)
• Zpracování statistik
• Organizace akcí pro zaměstnance (vánoční večírek aj.)
• Velmi úzká spolupráce se mzdovou účetní
• Organizace pobytu návštěv (od občerstvení až po návrhy na ubytování)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Zkušenosti v personalistice (interní personalistika, agentury práce)
• Orientace v zákoníku práce, znalost personálních procesů
• AJ - výhodou, znalost MS Office (Excel)
Co vám můžeme nabídnout
• Pružná pracovní doba
• Práce v přátelském kolektivu
• Práce 10 minut od centra – Brno-Královo Pole, Purkyňova
• Odpovídající mzdové ohodnocení
• Kurzy a školení,
• 4 dny dovolené navíc
• Smlouva na dobu určitou s možností změny na neurčitou