Supervisor CALL CENTRA (zákaznického centra)
Nabízím práci
MALFINI, a.s.
Oblouková 391, Ústí nad Labem
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Zákaznický servis
Nabízím práci
3. 9. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Máš zkušenosti z callcentra, jsi systematický a umíš být přirozenou autoritou? Chceš mít přímý vliv na kvalitu zákaznické zkušenosti a mít možnost podílet se na smysluplných změnách?
Přidej se k MALFINI jako supervizor našeho zákaznického centra.
Co bude tvým úkolem?
Tvým cílem bude zajistit hladké fungování zákaznického centra – po stránce týmové, procesní i technické.
Budeš:
- Optimalizovat procesy a zlepšovat zákaznickou zkušenost.
- Monitorovat kvalitu práce a výkon zákaznického centra.
- Vylepšovat kvalitu našich hovorů po stránce technické i komunikační.
- Školit tým na procesy i nástroje (včetně tvorby manuálů, call scriptů).
- Zpracovávat měsíční reporting oddělení, připravovat importy dat.
- Komunikovat s kolegy z obchodu i mezinárodními pobočkami.
- Zajišťovat dodržování interních postupů na pobočkách Malfini v zahraničí.
Jaké zkušenosti hledáme?
- Minimálně bakalářské vzdělání.
- Praxe v zákaznickém servisu min. 3 roky, z toho alespoň 1 rok ve funkci s koordinační nebo supervizní zodpovědností.
- Praktická zkušenost se CRM systémy, správou ústředen nebo provozním řízením výhodou.
- Řidičský průkaz skupiny B.
- Pokročilou znalost angličtiny (úroveň B2 - C1 – komunikace s kolegy v zahraničních pobočkách).
- Dobrou znalost práce s MS Office, ERP systémy (znalost IS Karát výhodou).
- Zkušenosti s Daktelou výhodou, ne podmínkou.
Oceníme i tvoje silné stránky:
- Přirozenou autoritu, samostatnost a tah na výsledek.
- Schopnost efektivně koordinovat a motivovat tým.
- Pečlivost, orientaci na zákazníka a chuť věci zlepšovat.
- Výborné organizační a analytické schopnosti.
- Komunikační dovednosti, schopnost dávat i přijímat zpětnou vazbu.
Co ti nabídneme?
- Zázemí rostoucí firmy s mezinárodními přesahy.
- Příležitost ovlivňovat kvalitu služeb a procesy napříč firmou.
- Práci v týmu profesionálů, kde na tvém názoru záleží.
- Odpovídající mzdu a široký balíček benefitů.
- Sleva na produkty značek MALFINI.
- Příspěvek na stravování.
- Průběžné vzdělávání a jazykové kurzy.
- 5 týdnů dovolené, firemní akce, aj.
Zaujalo tě to?
Pošli nám své CV. Rádi se s tebou potkáme – třeba právě ty posuneš náš zákaznický servis zase o úroveň výš.