Supervisor CALL CENTRA (zákaznického centra)

Nabízím práci
Jméno/Firma
MALFINI, a.s.
Pracoviště
Oblouková 391, Ústí nad Labem
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Zákaznický servis
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
3. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máš zkušenosti z callcentra, jsi systematický a umíš být přirozenou autoritou? Chceš mít přímý vliv na kvalitu zákaznické zkušenosti a mít možnost podílet se na smysluplných změnách?

Přidej se k MALFINI jako supervizor našeho zákaznického centra.

Co bude tvým úkolem?

Tvým cílem bude zajistit hladké fungování zákaznického centra – po stránce týmové, procesní i technické.

Budeš:

  • Optimalizovat procesy a zlepšovat zákaznickou zkušenost.
  • Monitorovat kvalitu práce a výkon zákaznického centra.
  • Vylepšovat kvalitu našich hovorů po stránce technické i komunikační.
  • Školit tým na procesy i nástroje (včetně tvorby manuálů, call scriptů).
  • Zpracovávat měsíční reporting oddělení, připravovat importy dat.
  • Komunikovat s kolegy z obchodu i mezinárodními pobočkami.
  • Zajišťovat dodržování interních postupů na pobočkách Malfini v zahraničí.

Jaké zkušenosti hledáme?

  • Minimálně bakalářské vzdělání.
  • Praxe v zákaznickém servisu min. 3 roky, z toho alespoň 1 rok ve funkci s koordinační nebo supervizní zodpovědností.
  • Praktická zkušenost se CRM systémy, správou ústředen nebo provozním řízením výhodou.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Pokročilou znalost angličtiny (úroveň B2 - C1 – komunikace s kolegy v zahraničních pobočkách).
  • Dobrou znalost práce s MS Office, ERP systémy (znalost IS Karát výhodou).
  • Zkušenosti s Daktelou výhodou, ne podmínkou.

Oceníme i tvoje silné stránky:

  • Přirozenou autoritu, samostatnost a tah na výsledek.
  • Schopnost efektivně koordinovat a motivovat tým.
  • Pečlivost, orientaci na zákazníka a chuť věci zlepšovat.
  • Výborné organizační a analytické schopnosti.
  • Komunikační dovednosti, schopnost dávat i přijímat zpětnou vazbu.

Co ti nabídneme?

  • Zázemí rostoucí firmy s mezinárodními přesahy.
  • Příležitost ovlivňovat kvalitu služeb a procesy napříč firmou.
  • Práci v týmu profesionálů, kde na tvém názoru záleží.
  • Odpovídající mzdu a široký balíček benefitů.
  • Sleva na produkty značek MALFINI.
  • Příspěvek na stravování.
  • Průběžné vzdělávání a jazykové kurzy.
  • 5 týdnů dovolené, firemní akce, aj.

Zaujalo tě to?

Pošli nám své CV. Rádi se s tebou potkáme – třeba právě ty posuneš náš zákaznický servis zase o úroveň výš.