Inside Sales Team leader
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme dynamická společnost, kde se možná překvapivě velká část obchodu odehrává z kanceláře po telefonu. Naši obchodníci uskuteční v průměru 20–25 hovorů denně.
Do týmu hledáme IS Team Leadera, který povede tým přibližně pěti obchodníků. Vedení týmu mu zabere zhruba 70 % času, zbylých 30 % se věnuje samotnému obchodu.
Co je dobré vědět:
Finanční ohodnocení: fixní mzda + kvartální bonus.
Pracovní doba je flexibilní, možnost 1 dne home office týdně.
Pozice neobsahuje služební vozidlo.
Shrnutí pozice
- Řídit a zlepšovat výkon týmu IS, zvyšovat kvalitu výsledků doporučováním změn.
- Odpovědnost za prodejní výsledky ve vlastním portfoliu, včetně up-sellu, cross-sellu a případných akvizic.
- Nábor a zaškolení nových zaměstnanců.
- Měření výkonu pomocí klíčových ukazatelů, jako je míra opuštěných hovorů, čekací doba hovorů atd.
- Optimalizace postupů a motivace zaměstnanců.
- Zajištění provozuschopnosti vybavení dodržováním stanovených postupů a hlášením poruch.
Klíčové odpovědnosti
- Vedení týmu vysoce výkonných profi obchodníků.
- Zajištění toho, že každý člen týmu je na správném místě; rychlé řešení slabého výkonu.
- Motivace a rozvoj obchodního týmu i širší organizace, s důrazem na rozhodování založené na datech a faktech, včetně nepřímých týmů.
- Všichni zaměstnanci mají jasné směřování, odpovědnost a měřitelné cíle, které jsou pravidelně, minimálně čtvrtletně, přezkoumávány a vyhodnocovány.
- Koučování a rozvoj členů týmu s důrazem na využití jejich silných stránek, sdílení osvědčených postupů, zlepšování kvalifikace a budování odbornosti v týmu.
- Inspirovat tým a budovat kulturu „rychlého, správného a zákaznicky orientovaného přístupu“.
Jak si tě představujeme?
- Máš zkušenosti s prodejem služeb a komunikací se zákazníky – to je klíčové.
- Zkušenost s vedením týmu nebo supervizí je výhodou.
- Profesionální obchodní dovednosti se zaměřením na konzultativní prodej.
- Pracovní znalost MS Office.
- Znalost postupů hodnocení výkonu.
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Přístup orientovaný na výsledky.
- Skvělé organizační a vůdčí schopnosti.
- Schopnost pracovat pod tlakem.
Proč se k nám přidat?
V Eurowag Group dbáme o well-being našich zaměstnanců a o jejich profesionální růst. Daří se nám i navzdory aktuálním omezením, rosteme a expandujeme do zahraničí.
Work-Life Balance
- Flexibilní pracovní doba s možností pravidelné práce z domova
- Pro odpočinek budeš mít k dispozici 5 týdnů dovolené
- 3 health days
- 1 extra den volna (Founder's Day)
Balíček benefitů
- Získáš 1000 Eur na benefity dle svého výběru (stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, Multisport kartu, vzdělávací kurzy, kulturní a jiné aktivity)
Odměny & rozvoj
- Za svou práci budeš náležitě odměněn, čeká tě solidní fix, zajímavé bonusy i možnost kariérního růstu.
- Přístup na webovou stránku Coursera.org, která nabízí 5 000 kurzů pro rozvoj vašich dovedností
- Odměny za doporučení prostřednictvím našeho programu 'Go Far Scheme'
Podporující prostředí
- Podporujeme vaše duševní zdraví. Pokud máte cokoli, o čem byste chtěli diskutovat s odborníkem na duševní zdraví, nabízíme zdarma anonymní psychologické poradenství s expertními pracovníky
Komunita & Well-Being:
- Philanthropy project - každý zaměstnanec má právo alokovat finanční prostředky z fondu Eurowag na charitativní organizaci nebo dobročinnou akci svého výběru
- Poznáme tě rádi i mimo kancelář na pravidelných večerních neformálních setkáních
Diverzita & Inkluze
Eurowag Group is committed to fostering a diverse and inclusive workplace where all employees, regardless of gender or cultural background, are valued and supported. Our inclusive recruitment practices ensure a level playing field, eliminating bias and opening doors for everyone.