Asistentka ředitele - pro administrativu a plánování schůzek

Nabízím práci
Jméno/Firma
Bc. Adam Kaška, MBA, EFA - Fingo.cz
Pracoviště
Hradec Králové
Úvazek
Zkrácený, Živnostenský list, Brigáda
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 9. 2025

O pozici

Asistentka – administrativa & plánování schůzek

Hledáme spolehlivou, energickou a pečlivou posilu do našeho týmu, která se nebojí komunikace, má ráda pořádek a pomůže nám hladce zvládat každodenní agendu i domlouvání schůzek s novými klienty a spolupracovníky. Dále při školeních/poradách přivítání hostů a spolupracovníků s přípravou drobného občerstvení a nápojů.

Co u nás budete dělat?

  • Plánovat schůzky s novými klienty a spolupracovníky (telefonicky i online)

  • Zajišťovat administrativní podporu při finančním poradenství

  • Komunikovat s klienty i kolegy, udržovat pořádek v kalendáři

  • Pracovat s databázemi, tabulkami, e-mailem

  • Podílet se na organizaci porad a drobných marketingových aktiviT

Co musíte znát, mít a umět?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)

  • Praxe na obdobné pozici nebo zkušenost s telefonickým kontaktem výhodou

  • Reprezentativní vzhled

  • Výborné organizační a komunikační schopnosti

  • Pečlivost, samostatnost, příjemné vystupování

  • Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail, online kalendář)

Co Vám nabízíme?

  • Flexibilní spolupráci -home office / práce v kanceláři

  • Fixní odměnu za daný úkol + motivační složku za domluvené schůzky

  • Práci, která má smysl – podpora lidí v oblasti financí, zabezpečení a investic

  • Přátelské, lidské prostředí