Asistent / asistentka pro oddělení administrativy a nákupu a příjmu zboží
O pozici
G.L. Electronic s.r.o.
Jsme brněnská firma, která působí v leteckém a vesmírném průmyslu již od roku 2008. Specializujeme na malosériovou výrobu Hi-Rel elektronických zařízení. Osazujeme desky plošných spojů a vyrábíme, testujeme a integrujeme kabelové svazky.
Hledáme asistenta/ku pro oddělení administrativy a nákupu a příjmu zboží.
Náplň práce:
Zpracování běžné administrativy (evidence dokumentů, archivace, korespondence apod.)
Vedení databází a aktualizace interních protokolů a jejich evidence
Převzetí a kontrola dodávek zboží dle dodacích listů
Zadávání přijatého zboží do skladového systému
Úzká spolupráce s vedením skladu nákupem
Zajištění evidence nesrovnalostí při dodání (chybějící položky, poškození apod.)
Zástup za jiné administrativní pracovníky v době nepřítomnosti
Spolupráce s kolegy napříč jednotlivými odděleními
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Znalost práce s MS Office (velmi dobrá Excel, Word)
Znalost skladového hospodářství (výhoda elektro obor)
Ochota učit se novým věcem
Znalost angličtiny, úroveň B2
Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a aktivní přístup
Nabízíme
Jednosměnný provoz
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Firemní benefity (příspěvek na stravné, kvartální osobní ohodnocení)
25 dní dovolená
Sick days
Káva a čaj na pracovišti zdarma
Lokalita: Podnikatelská 4, Brno – Královo Pole, Technologický Park