SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Nabízím práci
Jméno/Firma
PRODOMIA, s.r.o.
Pracoviště
Guldenerova 695/13, Plzeň
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost PRODOMIA, s.r.o.


HLEDÁ KOLEGU ČI KOLEGYNI na pozici


SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Rozšiřujeme tým naší společnosti a hledáme spolehlivého a samostatného kolegu (či kolegyni), který má zájem o komplexní správu nemovitostí, od akvizice až po každodenní péči o nájemní vztah.

Co vás čeká v nabízené pozici ?

  • Komunikace se stávajícími klienty – telefonicky i e-mailem
  • Aktivní péče o stávající klienty s cílem zajistit jejich spokojenost a dlouhodobou spolupráci
  • Práce s aktuálním klientským portfoliem – sledování potřeb, zpětné vazby a případné řešení požadavků
  • Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů
  • Administrativní podpora obchodního a klientského oddělení
  • Správa a aktualizace klientských dat v interních systémech
  • Koordinace agendy mezi odděleními
  • Spolupráce na zlepšování procesů péče o klienty

Co od Vás očekáváme?

  • Úplné středoškolské vzdělání s maturitou (doložené dokladem), nebo VŠ vzdělání
  • Skvělé komunikační dovednosti a proklientský přístup
  • Dobrou znalost práce s PC (MS Office, e-mailová komunikace, CRM výhodou)
  • Řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič
  • Bezúhonnost ( doložená výpisem z rejstříku trestů)
  • Orientaci na hledání řešení a budování vztahů s klienty

a především samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a dobré organizační schopnosti (schopnost pracovat s více úkoly současně).

Výhodou bude, pokud máte zkušenosti s péčí o zákazníky nebo na podobné pozici, všeobecný přehled v oblasti realit, správy nemovitostí, pronájmem bytů či kanceláří či realitní certifikace.

Co Vám nabízíme?

  • Práci na HPP či na IČ (OSVČ), dle domluvy
  • Flexibilní pracovní doba s vlastní organizací práce i času
  • Práce na plný i částečný úvazek, v kanceláři i v terénu, s možností částečného Home Office.
  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy vázané na výkon
  • Profesní zaškolení, rozvoj, know-how a profesní růst
  • Benefity : služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, penzijní a životní pojišťění

Místo působení: Plzeň

Nástup IHNED / dle dohody

Chcete být součástí stabilní společnosti s profesionálním zázemím? Ozvěte se nám!

K reakci na tuto pozici, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis, motivační dopis či přehled pracovních zkušeností.