Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic
O pozici
Pracovní nabídka
Město Jirkov
Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic
Hledáme někoho, kdo má rád výzvy a chce se podílet na rozvoji našeho města.
Co vás čeká:
Řízení a koordinace činností odboru majetku města a útvaru investic:
- komplexní správa majetku města, evidence nemovitostí a pozemků,
- práce investičního manažera: od plánování, koordinaci až po zajištění realizace investičních akcí města,
- zajištění správy veřejných zakázek,
- zajištění financování projektů prostřednictvím dotačních programů,
- evidence smluv, rozpočtu a výdajů odboru,
- spolupráce s dalšími odbory, vedením města a externími subjekty,
- zajištění občanské vybavenosti, odpadového hospodářství, ochrany vod a veřejných služeb,
- strategické plánování a příprava podkladů pro rozhodování vedení města,
- zastupování odboru vůči dodavatelům, úřadům a veřejnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- dosažené vzdělání v oblasti stavebního nebo technického směru: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním program dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
- praxe v oblasti správy majetku, investic, veřejných zakázek a řízením projektů,
- zkušenosti s vedením týmu: schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv,
- zkušenost a schopnost finančního řízení investičních akcí,
- analytické a organizační schopnosti,
- schopnost samostatného rozhodování a zodpovědnosti,
- znalost práce s MS Office a případně dalšími kancelářskými a investičními systémy,
- ochota se dále vzdělávat,
- řidičský průkaz skupiny „B“
Výhodou bude:
- zkušenosti z oblasti vnitřní správy nebo státní správy,
- znalost legislativy týkající se veřejné správy, majetku a veřejných zakázek,
- znalost zpracování rozpočtů a kalkulací staveb,
- praxe v řízení realizace staveb,
- zkušenosti s dotacemi a financováním projektů z externích zdrojů,
- praxe na pozici vedoucího.
Co vám můžeme nabídnout:
- osobní příplatek již od nástupu, zvýšení osobního příplatku po zkušební době,
- příplatek za vedení
- 25 dnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna,
- pracovní smlouva na dobu neurčitou,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč/měsíc,
- ošatné ve výši 6.000 Kč/rok,
- příspěvek zaměstnavatele na kartu eBenefity,
- příspěvek na stravování,
- vedení bankovního účtu a další výhody u UniCredit Bank,
- zvýhodněné různé mobilní tarify i pro členy rodiny,
- pružnou pracovní dobu,
- jistotu a stabilitu práce.
Platové zařazení:
Platové ohodnocení v 11. platové třídě, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně dle uznatelné praxe. Osobní příplatek 5 000 Kč již od nástupu, po zkušební době zvýšení osobního příplatku.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
vyplněná přihláška,
strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší 3 měsíců; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
Zalepenou obálku s výše uvedenými dokumenty označte: „Výběrové řízení – Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic“
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně Městského úřadu Jirkov,
písemně na adresu: Městský úřad Jirkov, nám. Dr. Beneše 1, Jirkov 431 11,
vložením do schránky Městského úřadu (schránku naleznete v uličce mezi Městským úřadem a lékárnou na oplocení, schránka je označena „schránka Městského úřadu).
Přihláška musí být doručena nejpozději do 17. 9. 2025 do 12 hod.
Předpokládaný nástup: co nejdříve po ukončení výběrového řízení (případně dle dohody s uchazečem).
Více informací najdete na stránce www.jirkov.cz.
https://www.jirkov.cz/nabidka-temat/otevrena-radnice/nabidka-pracovnich-mist/