Referent/referentka v oddělení kontrol na místě

Nabízím práci
Jméno/Firma
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Pracoviště
Politických vězňů 931/20, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Státní zaměstnanci
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Ministerstvo průmyslu a obchodu je řídícím orgánem Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK), který je stěžejní pro podporu českých podnikatelů. Do našeho kolektivu přijmeme zkušené zaměstnance/zaměstnankyně s praktickými zkušenostmi, ale i čerstvé absolventy/absolventky.

Aktuálně hledáme novou kolegyni / nového kolegu na služební místo ministerský rada – auditor/auditorka.

Náplň činnosti na uvedeném místě je především:

  • zajištění činností souvisejících s implementací OP PIK, OP TAK, kontrolou a ověřováním fyzické realizace projektů spolufinancovaných z prostředků EU na místě dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole a s tím spojená administrace;
  • tvorba a zpracování podkladů a stanovisek k oprávněnosti výdajů v rámci projektů spolufinancovaných z prostředků EU v rámci OP PIK a OP TAK;
  • posuzování správnosti postupů v souladu se zákonem o účetnictví č. 563/1991 Sb., metodikou Ministerstva pro místní rozvoj a Operačním manuálem Řídícího orgánu MPO;
  • v rámci kontroly na místě provádět autorizaci v informačním systému MS2014+, MS 21+, dále se podílet na zpracování podkladových materiálů vyžadovaných státními orgány ČR nebo orgány EU.

Pozice je vhodná pro absolventy, tak osoby s praxí.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • znalost účetních postupů (případně zákonů č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) výhodou;
  • přehled a praxe v problematice kohezní politiky EU pro období 2014-2020 a 2021-2027 výhodou;
  • orientaci v programech na podporu podnikání v gesci MPO;
  • uživatelská znalost MS Office;
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, analytické myšlení, rozhodnost;
  • komunikační a organizační schopnosti;
  • odolnost vůči stresu.

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (po dobu zástupu za mateřskou/rodičovskou dovolenou);
  • plný pracovní úvazek;
  • odborný růst a vzdělávání, možnost vykonání příslušné úřednické zkoušky;
  • možnost dalšího jazykového vzdělávání;
  • příjemné pracovní prostředí (pracoviště MPO — Praha 1);
  • finanční ohodnocení v souladu s příslušným nařízení vlády ČR č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, 13. platová třída, s možností osobního ohodnocení a mimořádných odměn, plat bude hrazen z prostředků Technické pomoci Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK) a následně z navazujícího OP;
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna.

Pokud vás tato pracovní náplň oslovila, tak se neváhejte přihlásit do výběrového řízení do 18. září 2025 a my se s vámi rádi spojíme a budeme se těšit na případnou spolupráci.

Celé znění inzerátu a kam zasílat přihlášky naleznete zde: https://mpo.gov.cz/cz/rozcestnik/ministerstvo/pracovni-prilezitosti/inzerat-na-sluzebni-misto-v-pracovnim-pomeru-podle-ss-178-odst--1-zakona-o-statni-sluzbe--289299/