Fatkruant/ka - Billing Clerk
Nabízím práci
Kinstellar, s.r.o., advokátní kancelář
Na příkopě 1096/19, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Finance a ekonomika
Nabízím práci
4. 9. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Staňte se součástí finančního týmu, který zajištuje chod primárně pražské advokátní kanceláře, ale podílí se i na projektech v rámci naší mezinárodní advokátní skupiny. Do našeho finančního týmu aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Fakturant/ka - Billing Clerk.
Co Vás u nás bude konkrétně čekat?
Budete zodpovídat za níže uvedené činnosti v následujících finančních oblastech dvou společností:
Fakturace - BILLING
- podpora právníků a právních asistentek pro fakturaci
- vystavování draftů a finálních klientských faktur / dobropisů na základě podkladů k fakturaci („billing guide“)
- vystavení proforma faktur
- vystavení daňových dokladů na přijaté platby
- vystavování vnitropodnikových faktur na dceřinné společnosti „intercompany fakturace“ – měsíční, kvartální („tzv. service charge“)
- vystavování vydaných faktur s vnitrofiremní participací
- vystavení ostatních pravidelných faktur „sundry billing“ (nájmy, parkovné, ostatní přefakturace..)
- správa excelového souboru „Issued invoices“
- nahrávání klientských faktur přes portál E-billing
- správa emailové složky
Účetnictví
- účtování vydaných faktur, účtování dobropisů dle platné účetní metodiky (české účetní standardy, částečně i dle IFRS)
- účtování vnitropodnikových faktur
- příprava přehledu nezaplacených faktur
- úprava saldokonta odběratelů (klientů)
- spolupráce s finančním manažerem na tvorbě opravných položek k pohledávkám, odpisy pohledávek v souladu s firemními předpisy
- pravidelné statistické výkazy
- spolupráce na měsíční účetní závěrce - inventarizace souvisejících účtů, přecenění, časové rozlišení, dohadné položky
- spolupráce při auditu účetní závěrky
- kontrola zdanitelných plnění na výstupu pro přiznání k DPH
- poskytování podpory v rámci finančního týmu
- zakládání a archivace účetních dokladů
Matter Management (právní případy)
- správa kmenových dat odběratelů
- otevírání a uzavírání případů / segmentů vč. tvorby šablon sazeb advokátů
- převody časů právnických služeb a ostatních nákladů vynaložených na případy („disbursementy“)
- odpisy a storna časů nevyfakturovaných právnických služeb
Ostatní
- interní reporty ve spolupráci s finančním manažerem
- správa potvrzení o daňovém domicilu
Co by vám nemělo chybět:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- zkušenost na obdobné pozici
- velmi dobrá angličtina (každodenní použití)
- velmi dobrá znalost práce s MS Excel
- proaktivita
- schopnost řídit si priority a čas
- zodpovědnost
- týmová spolupráce
Co nabízíme:
- dobré finanční ohodnocení
- přátelská atmosféra v rámci finančního týmu i celé advokátní kanceláře
- možnost rozvoje a spolupráce na mezinárodních projektech
- získávání zkušeností v mezinárodním prostředí
- benefity (25 dní dovolené a 3 sick days, stravenkový paušál, cafeterie, Multisport karta, příspěvky na pojištění, nápoje na pracovišti, zajímavé firemní akce)
- neformální dress code
- příjemné kanceláře v centru Prahy