Fatkruant/ka - Billing Clerk

Nabízím práci
Jméno/Firma
Kinstellar, s.r.o., advokátní kancelář
Pracoviště
Na příkopě 1096/19, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se součástí finančního týmu, který zajištuje chod primárně pražské advokátní kanceláře, ale podílí se i na projektech v rámci naší mezinárodní advokátní skupiny. Do našeho finančního týmu aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Fakturant/ka - Billing Clerk.

Co Vás u nás bude konkrétně čekat?

Budete zodpovídat za níže uvedené činnosti v následujících finančních oblastech dvou společností:

Fakturace - BILLING

  • podpora právníků a právních asistentek pro fakturaci
  • vystavování draftů a finálních klientských faktur / dobropisů na základě podkladů k fakturaci („billing guide“)
  • vystavení proforma faktur
  • vystavení daňových dokladů na přijaté platby
  • vystavování vnitropodnikových faktur na dceřinné společnosti „intercompany fakturace“ – měsíční, kvartální („tzv. service charge“)
  • vystavování vydaných faktur s vnitrofiremní participací
  • vystavení ostatních pravidelných faktur „sundry billing“ (nájmy, parkovné, ostatní přefakturace..)
  • správa excelového souboru „Issued invoices“
  • nahrávání klientských faktur přes portál E-billing
  • správa emailové složky

Účetnictví

  • účtování vydaných faktur, účtování dobropisů dle platné účetní metodiky (české účetní standardy, částečně i dle IFRS)
  • účtování vnitropodnikových faktur
  • příprava přehledu nezaplacených faktur
  • úprava saldokonta odběratelů (klientů)
  • spolupráce s finančním manažerem na tvorbě opravných položek k pohledávkám, odpisy pohledávek v souladu s firemními předpisy
  • pravidelné statistické výkazy
  • spolupráce na měsíční účetní závěrce - inventarizace souvisejících účtů, přecenění, časové rozlišení, dohadné položky
  • spolupráce při auditu účetní závěrky
  • kontrola zdanitelných plnění na výstupu pro přiznání k DPH
  • poskytování podpory v rámci finančního týmu
  • zakládání a archivace účetních dokladů

Matter Management (právní případy)

  • správa kmenových dat odběratelů
  • otevírání a uzavírání případů / segmentů vč. tvorby šablon sazeb advokátů
  • převody časů právnických služeb a ostatních nákladů vynaložených na případy („disbursementy“)
  • odpisy a storna časů nevyfakturovaných právnických služeb

Ostatní

  • interní reporty ve spolupráci s finančním manažerem
  • správa potvrzení o daňovém domicilu

Co by vám nemělo chybět:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • zkušenost na obdobné pozici
  • velmi dobrá angličtina (každodenní použití)
  • velmi dobrá znalost práce s MS Excel
  • proaktivita
  • schopnost řídit si priority a čas
  • zodpovědnost
  • týmová spolupráce

Co nabízíme:

  • dobré finanční ohodnocení
  • přátelská atmosféra v rámci finančního týmu i celé advokátní kanceláře
  • možnost rozvoje a spolupráce na mezinárodních projektech
  • získávání zkušeností v mezinárodním prostředí
  • benefity (25 dní dovolené a 3 sick days, stravenkový paušál, cafeterie, Multisport karta, příspěvky na pojištění, nápoje na pracovišti, zajímavé firemní akce)
  • neformální dress code
  • příjemné kanceláře v centru Prahy