Vedoucí autorizovaného servisu FORD - Pardubice

Nabízím práci
Jméno/Firma
AUTO IN s.r.o.
Pracoviště
Poděbradská 292, Pardubice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Auto - moto
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost AUTO IN s.r.o., je v současnosti jedničkou na trhu v prodeji a servisu vozů Ford. Jako autorizovaný prodejce a servisní partner se dlouhodobě zaměřujeme na profesionální přístup. Díky našim zkušenostem a postavení na trhu, zaručujeme maximální kvalitu prodejních, servisních i asistenčních služeb a maximální výhodnost cen našich vozů. V našem portfoliu naleznete též jiné značky jako např. VOLVO, KIA, HYUNDAI, ŠKODA, PEUGEOT a další. Jsme zakladatelem a akcionářem společnosti F TRUCKS a.s., která vznikla za účelem dovozu a distribuce nákladních vozidel Ford Trucks do ČR.

Nyní hledáme nového kolegu na pozici:

Vedoucí autorizovaného servisu na pobočku FORD v Pardubicích

Pracovní náplň:

  • Pravidelné sledování vývoje ekonomických ukazatelů servisního oddělení
  • Zodpovědnost za plnění stanovených cílů pro servisní oddělení
  • Monitoring stavu technologického vybavení servisu, zajištění pravidelných revizí a návrh na údržbu či opravu
  • Prodej servisních prací, náhradních dílů, příslušenství a přidružených služeb (pronájem náhradního vozidla, akční nabídky)
  • Uzavření obchodního vztahu mezi zákazníkem a servisem, sepsání servisní zakázky (rozsah práce, cena, termín vyhotovení)
  • Příprava na servisní zakázku (plánování servisních prací a objednávka potřebných náhradních dílů apod.)
  • Plánování a zadávání práce automechaníkům s ohledem na jejich efektivitu a produktivitu, zodpovědnost za efektivní vytížení kapacity dílny, související reporting
  • Převzetí vozidla od zákazníka, zjištění fyzického stavu a případných závad servisovaného vozidla a jeho předání servisu
  • Průběžné sledování průběhu realizace servisní zakázky, řešení vzniklých problémů, výstupní kontrola kvality provedení servisních prací, příprava vozidla (mytí, úklid) a předání zákazníkovi
  • Vedení administrativní agendy servisní zakázky.

Odborné požadavky:

  • Dokončené středoškolské vzdělání
  • 5 let praxe v oboru podmínkou!!
  • Uživatelské znalosti PC
  • Organizační a koordinační schopnosti
  • Srozumitelná a jasná komunikace, schopnost prezentace

Všeobecné požadavky:

  • Řízení a vyhodnocování veškeré činnosti oddělení servisu
  • Zajištění realizace servisních zakázek a komunikace se zákazníkem
  • Efektivní využití kapacity servisu

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta
  • Volné vstupy do Aquapalace v Čestlicích
  • Finanční odměna za pracovní, životní výročí
  • Rizikové životní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Zázemí silné a prosperující společnosti s možností kariérního růstu
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Další vzdělávání v oboru dle individuálních potřeb
  • Dotované závodní stravování
  • Volné vstupy na přední sportovní utkání
  • Firemní akce a další…

Nástup možný ihned.