Administrátor bezpečnostních systémů (m/ž) - zaměření na firewall a síťovou bezpečnost
O pozici
Pracovní nabídka
Koho hledáme? Do našeho týmu hledáme posilu na pozici Administrátora bezpečnostních systémů, který bude mít na starost správu firewallů a bezpečnost síťové infrastruktury. Hledáme někoho, kdo má dobré znalosti sítí, zájem o kybernetickou bezpečnost a chce růst v profesionálním prostředí.
Administrátor bezpečnostních systémů (m/ž)
Co bude Vaše náplň práce?
- Spravovat firewally nové generace (NGFW) Check Point – přístupová pravidla, NAT, S2S a Remote Access VPN, inspekce provozu.
- Řešit provozní incidenty, analyzovat logy a síťový provoz.
- Spolupracovat s kolegy a dodavateli na zajištění provozní podpory a SLA.
- Podílet se na správě dalších bezpečnostních nástrojů – např. Endpoint Protection, Email Protection aj.
- Postupně se zapojovat i do auditů, testování kontinuity a rozvoje bezpečnostní architektury.
- Udržovat technickou dokumentaci.
- Jednou měsíčně Vás bude čekat výkon pravidelné týdenní pasivní pohotovosti v režimu 24/7 za zvláštní příplatek.
Co požadujeme?
- Dobrá znalost počítačových sítí a síťových protokolů (TCP/IP, VPN, NAT, firewalling, routing).
- Praktická zkušenost s obsluhou firewallu nebo motivace se rychle naučit.
- Schopnost analyzovat a řešit problémy, hledat souvislosti v logách a výstupech z monitoringu.
- Zájem o oblast IT bezpečnosti a chuť se dále vzdělávat.
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení dokumentace a obsluhy systémů.
Co bude výhodou nikoliv podmínkou?
- Zkušenost s NGFW Check Point.
- Znalost bezpečnostních technologií jako EDR, SIEM, IPS.
- Základy skriptování nebo automatizace.
- Certifikace (např. CCSA, PCNSA) nebo znalost bezpečnostních standardů (ZoKB, ISO 27001).
A co Vám za to nabídneme my?
- Zapojení do smysluplných bezpečnostních projektů a stabilní prostředí s kvalitními technologiemi.
- Podporu odborného růstu - školení, mentoring, možnost certifikace.
- Služební notebook a telefon je samozřejmostí.
- 5 týdnů dovolené a až 7 dnů placeného volna navíc v roce 2025.
- Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
- Možnost Home Office po zkušební době.
- Příspěvek na penzijní spoření a životní investiční pojištění.
- Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
- Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
- Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
- Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
- Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
- Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
- Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
- Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s.p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
Státní tiskárna cenin, s.p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.